ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88995
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۹:۳۴
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
ثبت‌نام خادمین اربعین حسینی در سیستان و بلوچستان آغاز شد

ثبت‌نام خادمین اربعین حسینی در سیستان و بلوچستان آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی استقبال از زائران پاکستانی اربعین حسینی در سیستان و بلوچستان، رضا بختیاری اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی ستاد مردمی اربعین استان سیستان و بلوچستان به همت تعدادی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی استقبال از زائران پاکستانی اربعین حسینی در سیستان و بلوچستان، رضا بختیاری اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی ستاد مردمی اربعین استان سیستان و بلوچستان به همت تعدادی از جوانان انقلابی و مذهبی استان و با هدف خدمت‌رسانی به زائران کشور های همسایه که از این استان به سمت کشور عراق در حرکت هستند، تشکیل شد.

وی افزود: این ستاد با توجه به نیاز به رسیدگی به زائران حضرت اباعبدالله(ع) که از مرز میرجاوه وارد استان می شوند و با هدف خدمت رسانی به این عزیزان شکل گرفت.

 دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان وبلوچستان ادامه داد: تمام خدمات و برنامه ریزی های این ستاد با کمک مردم ولایت مدار استان و همینطور به صورت خودجوش و مردمی در حال انجام و پیگیری است.

وی با تاکید بر اینکه قطعا در راستای خدمت بهتر و مناسب تر به زائران پاکستانی از هرگونه کمک و همیاری سازمان ها، ادارات و نهادها استقبال می شود، گفت: این ستاد در 3 پایگاه اقدام به خدمت ‌رسانی به زائرین پاکستانی می‌کند که پایگاه اول در موکب امام خمینی (ره) در مرز ایران و پاکستان، پایگاه دوم در موکب امام خامنه ای در زائرسرای «امام رضا(ع)» زاهدان و پایگاه سوم در محل پایانه مسافربری زاهدان واقع شده است.

بختیاری خاطرنشان کرد: این ستاد با توجه به راه‌اندازی و شروع فعالیت موکب ها و پایگاه های خدمت ‌رسانی به زوار پاکستانی، ضمن دعوت از تمامی عاشقان حریم اهل بیت(ع) برای مشارکت، آمادگی خود را جهت دریافت نذورات و کمک‌های مادی و معنوی اعلام می‌کند.

وی تصریح کرد: کسانی که تمایل دارند در زمره خادمان افتخاری اربعین حسینی در استان سیستان و بلوچستان قرار بگیرند می‌توانند از طریق شماره تلفن (09150134444) با جزئیات، نحوه ثبت نام و نوع خدمات آشنا شوند.

 دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان وبلوچستان گفت: همچنین تارنمای اینترنتی (www.40054.ir ) نیز جهت ثبت نام از خادمان ایجاد شده و ضروری است تمامی کسانی که قصد خدمت رسانی به زوار عزیز را دارند حتماً در این سامانه نام نویسی کنند تا نسبت به ساماندهی آن‌ها اقدام شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن