ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 89063
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۳۴
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :
راز حججی شدن در کلام حجت الاسلام والمسلمین پناهیان +فیلم

راز حججی شدن در کلام حجت الاسلام والمسلمین پناهیان +فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان ساعتی پیش در اینستاگرام خود پستی منتشر کرد. پست اینستاگرامی حجت الاسلام و المسلمین پناهیان شامل ویدئویی است که طی یک سخنرانی، انسان‌ها را برای رسیدن به سعادت و […]

راز حججی شدن در کلام حجت الاسلام والمسلمین پناهیان+ فیلمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان ساعتی پیش در اینستاگرام خود پستی منتشر کرد.

پست اینستاگرامی حجت الاسلام و المسلمین پناهیان شامل ویدئویی است که طی یک سخنرانی، انسان‌ها را برای رسیدن به سعادت و عاقبت بخیری، به استفاده و بهره‌مندی از حداقل‌هایی که در اختیار دارند و همچنین موضوع همیشه به یاد خدا بودن دعوت می‌کند.

وی معتقد است شهدای دفاع مقدس و همچنین امثال شهید مدافع حرم شهید محسن حججی، از ظرفیت وجودی خود که خداوند متعال در اختیار آن‌ها قرار داده بود و از محبتی که از خدا و اهل بیت علیهم السلام در دل خود دارد، به درجه‌ای رسیدند که خداوند شهادت را روزی آن‌ها رقم زد.

غفلت از یاد خدا و محبت او انسان‌ها را از سعادت و خوشبختی واقعی و ابدی باز می‌دارد و منجر به گمراهی و ضلالت آن‌ها می‌شود و در نهایت روز قیامت برای این قبیل افراد روز حسرت و اندوه واقعی است و اگر کمی در این موضوع تأمل نکنند، خسارت و ضرر بسیار بزرگی به انسان‌های فوق وارد خواهد شد که به هیچ عنوان، دیگر قابل جبران نیست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن