ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89069
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :
سوختن خودرو‌های نظامی مزدوران سعودی_اماراتی در الحدیده + فیلم

سوختن خودرو‌های نظامی مزدوران سعودی_اماراتی در الحدیده + فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ تلاش‌های گسترده مزدوران سعودی_اماراتی برای پیشروی در غرب تحیتا در استان الحدیده بی نتیجه بوده و تحت محاصره شدید رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن هستند و هر روز بر خساراتی که متحمل می‌شوند افزوده می‌شود. ستاد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ تلاش‌های گسترده مزدوران سعودی_اماراتی برای پیشروی در غرب تحیتا در استان الحدیده بی نتیجه بوده و تحت محاصره شدید رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن هستند و هر روز بر خساراتی که متحمل می‌شوند افزوده می‌شود.

ستاد تبلیغات جنگ ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تصاویری از سوختن خودرو‌های نظامی در الحدیده پخش کرد.

گزارشگر شبکه المسیره گفت: مزدوران در تلاش برای نفوذ به مناطق غربی تحیتا خودشان را به آب و آتش می‌زنند تا متجاوزان را راضی کنند.

خودرو‌های زرهی و نظامی که مزدوران بر آنان سوار هستند و نیز ادوات نظامی مانند لودر‌ها با پشتیبانی حملات توپخانه‌ای و جنگنده‌ها برای پیشروی تلاش می‌کنند، اما هنوز چند متری جلو نیامده بودند که مین‌های کار گذاشته شده، در مسیر یک دستگاه لودر و دو دستگاه خودروی نظامی منفجر می‌شوند.

گزارشگر با اشاره به تصاویر این دو دستگاه خودروی نظامی اظهار کرد: همه کسانی که سوار بر این دو دستگاه بودند زخمی شدند.
دودی که در تصاویر می‌بینید ناشی از سوختن سومین خودروی نظامی است و نیرو‌های رزمنده یمنی هم سلاح‌های مزدوران را به غنیمت گرفته اند.

گزارشگر سپس به تصاویر یک اسیر و رفتار انسانی رزمندگان یمنی با این اسیر اشاره کرد.

گزارشگر افزود: مزدوران بار دیگر ظرف کمتر از بیست و چهار ساعت که از تلاش برای پیشروی اول در غرب تحیتا می‌گذشت و طی آن شکست خوردند بار دیگر برای پیشروی کوشیدند، اما خودرو‌های زرهی و نظامی آنان با آتش ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواجه شد.

گزارشگر سپس با اشاره به تصاویر گفت: پیشروی مزدوران پیش از آنکه آغاز شود شکست خورد و پس از آنکه خودروی اول از کار افتاد، خودروی دومی با سرنشینانش عقب نشینی کرد و مزدوران، اجساد را در کنار خودروی از کار افتاده رها کردند.

یکی از رزمندگان یمنی بیان کرد: «از جبهه عزت و کرامت و پایداری و مشخصا از غرب تحیتا صحبت می‌کنم. خدا را شکر پیشروی مزدوران سعودی شکست خورد و آنان فرار می‌کنند و خودرو‌های زرهی و نظامی شان به آتش کشیده شد و اجسادشان نیز در صحرا پراکنده است.»

گزارشگر سپس به یک دستگاه خودروی نظامی از کار افتاده در یک محور دیگر در غرب تحیتا اشاره کرد و گفت: رزمندگان با تیربار این خودرو را از کار انداختند و این خودرو در صدر خودرو‌هایی بود که در حال پیشروی بودند، اما عقب نشینی کردند.

یک تیربارچی به سوی یک دستگاه خودروی نظامی حامل مزدوران شلیک کرد که مزدوران به سرعت پا به فرار گذاشتند.

گزارشگر اظهار کرد: توان متجاوزان و مزدوران در جبهه غرب تحیتا همانند دیگر جبهه‌های سواحل غربی هر روز در حال فرسایش است و بر خساراتشان افزوده و یاس و ناامیدی شان نیز زیادتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: سرنگونی هواپیمای جاسوسی سعودی‌ها در یمن + فیلم 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن