ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89080
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
  • 443 بازدید
  • ارسال توسط :
موکب داران تهرانی به ۷۰ هزار زائرحسینی در نجف خدمات می دهند

موکب داران تهرانی به ۷۰ هزار زائرحسینی در نجف خدمات می دهند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنا تهران، محمد امامی امین در همایش بزرگ موکب داران در عتبات عالیات در حرم عبدالعظیم (ع) افزود: موکب داران استان تهران در ایام اربعین پذیرای ۴۶ هزار زائر در صحن حضرت صدیقه زهرا (س)، ۱۴ هزار زائر در پارکینگ چهار طبقه شهر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنا تهران، محمد امامی امین در همایش بزرگ موکب داران در عتبات عالیات در حرم عبدالعظیم (ع) افزود: موکب داران استان تهران در ایام اربعین پذیرای ۴۶ هزار زائر در صحن حضرت صدیقه زهرا (س)، ۱۴ هزار زائر در پارکینگ چهار طبقه شهر نجف و ۱۰ هزار زائر در سوله ۷ هزار متر مربعی نزدیک حرم امیر المومنین(ع) هستند.

وی با یادآوری اینکه موکب داران این استان در سال ۹۵ پذیرای ۵۰ هزار زائر و در سال ۹۶ نیز پذیرای ۷۰ هزار زائر اباعبدالله(ع) در شهر نجف اشراف بودند، ادامه داد: امسال تمامی امکانات رفاهی از جمله غذا، پتو، زیرانداز و سایر وسایل رفاهی زائران تهیه و به کشور عراق ارسال می شود.

معاون استاندار تهران توضیح داد: کارخانه تهیه آب شیرین نیز در نزدیکی شهر نجف احداث شده تا تمامی نیاز موکب ها و زائران به خوبی تامین شود.

وی با یادآوری اینکه اعضای تمامی کمیته های برگزاری پیاده روی اربعین به وظایف خود تآگاهی دارند تصریح کرد: موکب استان تهران در شهر نجف از هفتم صفر پذیرای زائران اباعبدالله(ع) خواهد بود.

همزمان با روز اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان؛ همه ساله بیش از ۲۰ میلیون شیعه و دلبسته خاندان عصمت و طهارت (ع) در راهپیمایی اربعین حسینی در عراق شرکت می کنند که حدود ۲ میلیون نفر از آنان ایرانی هستند.

همایش بزرگ موکب داران مستقر در عتبات عالیات با حضور مقیمی استاندار تهران، شوشتری جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور، فرمانداران و مدیران کل استانداری استان تهران، و جمعی از موکب داران تهران در عتبات عالیات در حرم عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن