ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89121
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :

موکب مردمی جواد الائمه (ع) شهرستان نایین در کربلا برپا می شود

مجید حسن زاده رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان نایین در گفتگوی اختصاصی باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با  با اشاره به توصیه های بیشتر مقام معظم رهبری امسال رهبر انقلاب مبنی بر بیشتر در مراسم اربعین کربلای معلی و اینکه اربعین ریشه در تاریخ انقلاب امام حسین(ع) دارد گفت : امسال نیز برای […]

مجید حسن زاده رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان نایین در گفتگوی اختصاصی باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با  با اشاره به توصیه های بیشتر مقام معظم رهبری امسال رهبر انقلاب مبنی بر بیشتر در مراسم اربعین کربلای معلی و اینکه اربعین ریشه در تاریخ انقلاب امام حسین(ع) دارد گفت : امسال نیز برای دومین بار موکب جواد الائمه شهرستان نایین با جلب مشارکت های مردمی و خیرین در کربلای معلی برای اسکان و پذیرایی از زائرین اباعبدالله الحسین (ع) برپا می شود.

به گفته رئیس ستاد عتبات عالیات نایین امسال با توجه به موقوفه بودن اقلام موکب و همچنین راحتی خدمه در پذیرایی از زائرین اربعین حسینی فضایی به مساحت 1000 متر اسکلت فلزی و چادرپوش توسط افراد فنی و جوشکار ساخته شده که سالیان سال می توان از آن استفاده نمود.
وی با اشاره به حضور 60 نفر خدمه در این موکب افزود : این موکب از 22 مهرماه از نایین اعزام و تا 10 آبان به مدت 18 روز در خیابان بوبیات کربلا معلی جهت پذیرایی از 1500 نفر زائرین سید و سالار شهیدان استقرار خواهد داشت.
رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان نایین پاسخ به مسائل شرعی ، توزیع وعده صبحانه ، ناهار و شام به صورت شبانه روز از جمله خدمات این موکب برشمرد.
حسن زاده خاطرنشان نمود : در این موکب از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات و پایگاه های مقاومت بسیج در جلب مشارکت های مردمی، بیان اهداف پیاده روی اربعین و لزوم بازگو نمودن ابعاد مختلف انقلاب اسلامی در این همایش 20 میلیونی استفاده خواهیم نمود.
رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان نایین در ادامه به جمع آوری مبلغی بالغ بر 400 میلیون ریال توسط کمک های مردمی و خیرین اشاره نمود و افزود : رسانه ها و علاقه مندان همایش اربعین با اطلاع رسانی جامع به جذب کمک های مردمی برای این موکب اقدام کنند.
وسایل راه اندازی موکب جواد الائمه نایین در کربلا با 8 دستگاه تریلرروز یکشنبه 22 آبان ماه به کشور عراق ارسال شدکه پس از 2 روز به کربلا و در محل مربوطه مستقر یافت.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن