ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8913
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :
وداع با پیکر یکی از شهیدان مدافع حرم در قم

وداع با پیکر یکی از شهیدان مدافع حرم در قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، پیکر شهید سید علی حسینی از شهدای مدافع حرم از تیپ فاطمیون صبح امروز از مقابل ساختمان فرماندهی یگان ویژه نیروی انتظامی استان قم تا حسینیه این یگان بر روی دوش کارکنان یگان ویژه تشییع شد و شرکت کنندگان در این مراسم به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، پیکر شهید سید علی حسینی از شهدای مدافع حرم از تیپ فاطمیون صبح امروز از مقابل ساختمان فرماندهی یگان ویژه نیروی انتظامی استان قم تا حسینیه این یگان بر روی دوش کارکنان یگان ویژه تشییع شد و شرکت کنندگان در این مراسم به مقام شامخ این شهید ادای احترام کردند.
در این مراسم کارکنان یگان ویژه و جمعی از افسران نیروی انتظامی استان قم و برخی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان حضور داشتند و یکی از مداحان اهل بیت(ع) به مناسبت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به مرثیه سرایی پرداخت و شرکت کنندگان در رثای حضرت سیدالشهدا(ع) اشک ماتم ریختند و به سینه زنی پرداختند.
در پایان این مراسم پیکر مطهر این شهید بر دوش کارکنان این یگان بدرقه شد و شرکت کنندگان در این مراسم بار دیگر بر پیروی از راه امام خمینی(ره) و شهیدان و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند.
فرمانده یگان ویژه استان قم در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: به طور اساسی محور کار یگان ویژه نیروی انتظامی؛ حفظ، ارتقا و آمادگی نیرو است و هم چنین ایجاد فضای انقلابی و فرهنگ شهادت و ایثارگری جزو برنامه های این یگان می باشد.
سرهنگ حسن رودباری آملی اظهار کرد: پیام شهیدان؛ دینداری، ولایتمداری و استکبارستیزی است که وظیفه همه ما می باشد که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنیم تا ان شاءالله بتوانیم از پیروان راستین راه شهیدان باشیم.
7406/ 1175 خبرنگار: عباس منجمی ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن