ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8915
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
جوانان مدافع حرم، ادامه دهنده راه امام حسین (ع) هستند

جوانان مدافع حرم، ادامه دهنده راه امام حسین (ع) هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار اجتماعی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی شهیدی روز دوشنبه در هشتمین روز محرم الحرام در مراسم عزاداری و سوگواری امام حسین (ع) در محل بنیاد شهید افزود: مدافعان حرم که به شهادت می رسند تنها به دلیل عشق به شهادت و ادامه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار اجتماعی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی شهیدی روز دوشنبه در هشتمین روز محرم الحرام در مراسم عزاداری و سوگواری امام حسین (ع) در محل بنیاد شهید افزود: مدافعان حرم که به شهادت می رسند تنها به دلیل عشق به شهادت و ادامه دهنده راه اباعبدالله الحسین (ع) است.
وی تصریح کرد: امروز همه کسانی که به عنوان مدافع حرم به شهادت می رسند به عشق امام حسین (ع) برای دفاع از حرمین به مبارزه با دشمن می روند و اینها نمونه هایی از عاشقان حسینی است.
وی ادامه داد: البته همه ما به ویژه جوانان باید ادامه دهنده راه سیدالشهدا (ع) باشیم چون امام حسین (ع) برای دفاع از دین و قرآن حرکت کرد و به شهادت رسید.
شهیدی خاطرنشان کرد: اگر به دوران جبهه و جنگ نیز بنگریم نشان می دهد که تلاش جوانان و رزمندگان در جبهه ها نیز به خاطر عشق و علاقه فراوان به سیدالشهدا (ع) بوده است.
معاون رئیس جمهوری با بیان اینکه همه ما عشق به امام حسین (ع) داریم، گفت: شعار همه جوانان ما ابی عبدالله و عشق به کربلا است و راه صحیحی که همه آنان انتخاب کرده اند، عشق به شهادت و سرور و سالار شهیدان است.
وی با بیان اینکه هدف امام حسین (ع) مقدس و والا بوده است، اظهار داشت: ابی عبدالله برای یاری امت و جدش، احیای امر به معروف و نهی از منکر، اقامه نماز و زکات قیام کرد و همه باید از این فعالیت های ایشان درس بگیریم.
در پایان این مراسم سوگواری، عزاداری و نوحه خوانی با حضور جمعی از عزاداران حسینی برگزار شد.
اجتمام**7268** 1418
خبرنگار: مهناز بیرانوند / انتشار : مریم برزآبادی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن