ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89158
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۶:۳۴
  • 506 بازدید
  • ارسال توسط :
استقرار موکب ویژه زائران عبوری از استان درسیرجان

استقرار موکب ویژه زائران عبوری از استان درسیرجان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام مصطفی بساوند در نشست کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان به اقدامات اداره کل اوقاف در جهت اجرای برنامه‌های اربعین اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه استان کرمان به عنوان معین استان سیستان و […]

استقرار موکب ویژه زائران عبوری از استان درسیرجانبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام مصطفی بساوند در نشست کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان به اقدامات اداره کل اوقاف در جهت اجرای برنامه‌های اربعین اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه استان کرمان به عنوان معین استان سیستان و بلوچستان می‌باشد باید برای ساماندهی موکب‌های ورودی به استان تلاش شود.

وی با بیان اینکه شیعیان دیگر کشور‌ها با عشق و علاقه و تحمل سختی‌های زیاد مسیر خود را به همایش عظیم پیاده‌روی اربعین می‌رسانند؛ گفت: هر چند که این افراد با توقع و با حداقل‌ها تلاش می‌کنند تا خود را به این همایش برسانند، اما ما وظیفه خود می‌دانیم تا در طول مسیر به ویژه در مسیر عبور از استان کرمان میزبان خوبی برای زائران اربعین اباعبدالله باشیم.
بساوند افزود: با بررسی‌های انجام شده و در نظر گرفتن همه جوانب مقرر شده تا در خروجی استان موکب بزرگی راه اندازی شودکه در همین راستا این اداره نسبت به راه اندازی موکبی در مسیر کاروان زائران خارجی در شهر سیرجان اقدام خواهد کرد.
وی تصریح کرد: پخت و توزیع وعده غذای گرم و بسته‌های خشکبار به ویژه محصولات استان کرمان از جمله برنامه‌های این موکب می‌باشد.

بساوند اظهار کرد: با تدابیر مدیر کل محترم اوقاف استان: این اداره نسبت به خدمات به زائران حرم حسینی از نقطه صفر مزی سیستان و بلوچستان و موکب مرز میرجاوه تا شهر‌های عراق و کربلای معلی اقدام خواهد کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان تصریح کرد:اقدامات اوقاف همچون سال گذشته در راستای اجرای نیات موقوفات منطبق با همکاری دستگاه‌های نظارتی و خیرین استان انجام می‌شود

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن