ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8917
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
فارغ التحصیلان واقعی مکتب واقعه عاشورا شهدای مدافع حرم هستند

فارغ التحصیلان واقعی مکتب واقعه عاشورا شهدای مدافع حرم هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قرچک آنلاین- دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی به همراه مسئولان شهرستان قرچک از خانواده شهدای مدافع حرم مهدی قاضی خانی، سیداحسان میر سیار و میثم نجفی دیدار کردند. دکتر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قرچک آنلاین- دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی به همراه مسئولان شهرستان قرچک از خانواده شهدای مدافع حرم مهدی قاضی خانی، سیداحسان میر سیار و میثم نجفی دیدار کردند.

دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در این دیدار اظهار داشت: شهدای این انقلاب و شهدای مدافع حرم قهرمانان واقعی کشور هستند و در سایه ایثارگری ها این شهدا اسلام همیشه پا برجا است.

وی گفت: مردم کشور ما همیشه خود را مدیون شهدا و خانواده های آنان می دانند و دیدار با خانواده های آنان کمترین کاری است که می توان انجام داد.

????????????????????????????????????  

جلیلی افزود: شهدا بهترین الگوی نسل جوان امروز هستند و با فرهنگ سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه  راه آنان ادامه پیدا می کند.

وی  با اشاره به شهدای مدافع حرم بیان کرد: شهدای مدافع حرم برای دفاع از ارزش ها و مکتب اهل بیت در آن سوی مرزها به جنگ حق علیه باطل رفتند و با گذشتن از جان خود در تاریخ جاودانه شدند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در پایان تاکید کرد: فارغ التحصیلان واقعی مکتب واقعه عاشورا شهدای مدافع حرم هستند که از سیدو سالار شهدا درس فداکاری در راه اسلام را گرفتند.

گفتنی است، در پایان این دیدار از خانواده شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل آمد.

 

???????????????????????????????????? ???????????????????????????????????? ???????????????????????????????????? ????????????????????????????????????

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن