ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 89190
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۹:۴۶
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :

برگزاری آیین افتتاحیه اردوهای راهیان نور در گلزار شهدای شهرستان نجف‌آباد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدجواد احمدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان با اشاره به آغاز سال تحصیلی 97-98 عناون کرد: اداره آموزش و پرورش استان اصفهان در سال گذشته یکی از ادارات برتر در کشور ارزیابی شد […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدجواد احمدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان با اشاره به آغاز سال تحصیلی 97-98 عناون کرد: اداره آموزش و پرورش استان اصفهان در سال گذشته یکی از ادارات برتر در کشور ارزیابی شد که بیانگر عملکرد فعال همکاران در کل استان است.

وی با بیان اینکه اردوهای دانش‌آموزی، حرکت جمعی و با انگیزه برای یادگیری فعال است، تصریح کرد: اردوهای راهیان نور، دانش‌آموزان را به گذشته‌ی پرافتخار و رشادت‌های شهدای عزیز پیوند می دهد.

احمدی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در اهمیت آشنایی نسل جدید با  این گنج اظهار کرد: با همکاری آموزش‌و‌پرورش و بسیج سازندگی، اردوهای راهیان نور با هدف یادآوری ایثارگری‌هاو دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و با نگاه خود باوری، با شعار “ما می‌توانیم” برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش وپرورش استان اصفهان به آیین افتتاحیه نمادین که فردا 15 مهرماه ساعت 7:30 صبح، در گلزار شهدای شهرستان نجف‌آباد برگزار می‌شود،اشاره کرد و افزود: در مرحله اول 18 کاروان فردا از این گلزار شهدا و مقبره شهید حججی اعزام می‌شوند.

وی  با اشاره به اعزام دختران در این مرحله ، افزود: 6 کاروان از استان اصفهان، 3کاروان از استان یزد و 9 کاروان از استان چهارمخحال و بختیاری به مناطق غرب که غالبا به استان سنندج است، اعزام می‌شوند.

احمدی در مورد برنامه اعزام سایر کاروان‌ها گفت: اردوها در دو مرحله قبل ازاربعین و بعد از آن انجام می‌شود که گروه‌های قبل از اربعین به مناطق غربی کشور و کاروان‌های بعد از اربعین، از مناطق جنگی در جنوب کشور بازدید می‌کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش وپرورش استان اصفهان ضمن اشاره به هماهنگی‌های صورت‌گرفته از سوی آموزش‌و‌پرورش و بسیج دانش‌آموزس سپاه صاحب‌الزمان خاطر نشان کرد:  برنامه‌های فرهنگی و تدابیر امنیتی در مقصد برای دانش‌آموزان اندیشیده شده است و در هر گروه راویان و همکارانفسرپرستی کاروانیان را بر عهده دارند.

 

انتهای پیام / س

اردوهای راهیان نور در اصفهان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن