ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89197
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
  • 155 بازدید
  • ارسال توسط :

برای زنده ماندن در سیل چه باید کرد؟ +اینفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیل یکی از جدی‌ترین حوادث طبیعی و پر خطر به شمار می‌رود که در صدر فهرست عوامل تهدید کننده حیات جمعی قرار دارد. بررسی ها نشان می‌دهد علیرغم هزینه‌های هنگفتی که برای مقابله با […]

برای زنده ماندن در سیل چه باید کرد؟اینفوگرافیکبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیل یکی از جدی‌ترین حوادث طبیعی و پر خطر به شمار می‌رود که در صدر فهرست عوامل تهدید کننده حیات جمعی قرار دارد. بررسی ها نشان می‌دهد علیرغم هزینه‌های هنگفتی که برای مقابله با سیلاب صرف می‌شود،‌ خسارات سالانه آن در سطح بین‌المللی نیز با افزایش روبرو است. هم‌زمان با شروع فصل بارانی پاییز احتمال بروز سیل به ویژه در حاشیه رودخانه‌ها افزاش می‌یابد که لازم است با رعایت چند نکته ایمنی از خطرات احتمالی آن در امان ماند. آگاهی بخشی از طریق رسانه‌ها نیز می‌تواند تا حد بسیار زیادی در هنگام وقوع حوادث طبیعی  موثر باشد.

طی بارندگی‌های شدید دیروز و امروز در کشور که منجر به جاری شدن سیل و تخریب برخی پل‌ها در استان‌های شمالی گردیده،  پاره‌ای از اقدامات لازم و ضروری برای زنده ماندن در حین وقوع سیل در غالب یک اینفوگرافی فراهم شده است که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

برای زنده ماندن در سیل چه باید کرد؟اینفوگرافیک    

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن