ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89212
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
برای تامین برق مورد نیاز مسیر تردد زوار اربعین آماده‌ایم

برای تامین برق مورد نیاز مسیر تردد زوار اربعین آماده‌ایم

علیمراد مرادی‌مجد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، از آمادگی شرکت توزیع برق استان برای روشنایی معابر در آستانه ایام اربعین خبر داد و گفت: سال گذشته حدود 40 میلیارد ریال برای تامین روشنایی مورد نیاز اربعین هزینه کردیم و با تدابیری که از سال‌های قبل انجام شده مشکلی برای روشنایی معابر وجود ندارد. […]

علیمراد مرادی‌مجد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، از آمادگی شرکت توزیع برق استان برای روشنایی معابر در آستانه ایام اربعین خبر داد و گفت: سال گذشته حدود 40 میلیارد ریال برای تامین روشنایی مورد نیاز اربعین هزینه کردیم و با تدابیری که از سال‌های قبل انجام شده مشکلی برای روشنایی معابر وجود ندارد.

وی ادامه داد: هم اکنون تمام مسیر قصرشیرین به مرز خسروی تامین برق شده و روشنایی معابر آن برقرار است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از تامین برق مورد نیاز برای محوطه پایانه خسروی هم خبر داد و تاکید کرد: برق مورد نیاز برای روشنایی پارکینگ زوار هم تامین شده است.

مجد از تقویت زیرساخت‌های تامین برق برای خود شهر قصرشیرین هم یاد کرد کرد و افزود: در هیچ نقطه از شهر قصرشیرین نقص تامین برق و خاموشی نداریم.

به گفته این مسئول، برای شرایط حساس نیز ژانراتورهای تامین برق آماده شده که می‌تواند برق مورد نیاز برای یک شهر را تامین کند.

وی درباره تامین برق مورد نیاز موکب‌ها نیز خاطرنشان کرد: هر موکبی که شناسنامه‌دار بوده و از سوی مراجع مربوطه مورد تایید باشد، تامین برق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه اظهار کرد: برق مطمئن برای مراکز حساس مانند مراکز فوریت‌های پزشکی، جایگاه‌های سوخت و … نیز تامین است.

مجد از پای کار بودن اکیپ‌های شرکت نیروی برق در ایام اربعین هم یاد کرد که در صورت وجود هرگونه مشکل و نیاز در کوتاهترین زمان ممکن پای کار خواهند بود.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن