ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89218
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :

قیام مردمی در جنوب یمن، کی و چگونه آغاز شد؟ + فیلم

العالم – یمن النعمانی در گفتگو با برنامه "مع الحدث" شبکه خبری العالم گفت: کار دیگری که جنبش حراک جنوبی انجام داد، نجات اهالی قبایل الضالع، یافع و حضرموت با خروج از ائتلاف متجاوزان بود. وی افزود: جنبش حراک جنوبی از ابتدای سال جاری یک برنامه انقلابی را در استان حضرموت در دستور کار قرار […]

العالم – یمن

النعمانی در گفتگو با برنامه "مع الحدث" شبکه خبری العالم گفت: کار دیگری که جنبش حراک جنوبی انجام داد، نجات اهالی قبایل الضالع، یافع و حضرموت با خروج از ائتلاف متجاوزان بود.

وی افزود: جنبش حراک جنوبی از ابتدای سال جاری یک برنامه انقلابی را در استان حضرموت در دستور کار قرار داده است؛ این برنامه شامل راه اندازی راهپیمایی در اعتراض به اشغالگری و تجاوز ائتلاف سعودی به یمن است.

وی تصریح کرد حوادث جاری در استان های جنوبی یمن نتیجه فعالیت جنبش حراک جنوبی انقلابی است که شعار "نه به ائتلاف از امروز به بعد" را در دستور کار خود قرار داده است. وی افزود که این جنبش فعالیت هایی را هم در استان های عدن و المهره دارد کما اینکه هماهنگی بسیار بالایی با تعدادی از آزادگان یمنی و وطن پرستان در جنوب و حتی با نیروهایی که پیشتر متحد اشغالگران سعودی و اماراتی بودند دارد.

النعمانی خاطرنشان کرد که حراک جنوبی با مبارزات انقلابی خود خواستار خروج ائتلاف متجاوزان سعودی و اماراتی هستند؛ ائتلافی که مردم جنوب را درگیری جنگ های مرگبار در منطقه ساحل غربی یا اسیر زندان های مخفی کرد. وی با اشاره به آغاز انقلابی گسترده مردمی در جنوب یمن گفت که این انقلاب تا آزادسازی کامل جنوب از اشغال ائتلاف سعودی و امارات ادامه دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن