ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89231
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :

نحسی ۷ بعد از جدایی رونالدو باطل می‌شود؟

ورزش سه: کریستیانو رونالدو با شماره 7 موفق به زدن 68 گل برای یونایتد در لیگ برتر شد اما بعد از او این شماره هرگز برای کسی خوش یمن نبود.  با جدایی رونالدو در تابستان سال 2009، پنج بازیکن بعد از او شماره 7 یونایتد را بر تن کردند و تنها در لیگ برتر مجموعا […]

ورزش سه: کریستیانو رونالدو با شماره 7 موفق به زدن 68 گل برای یونایتد در لیگ برتر شد اما بعد از او این شماره هرگز برای کسی خوش یمن نبود.

 با جدایی رونالدو در تابستان سال 2009، پنج بازیکن بعد از او شماره 7 یونایتد را بر تن کردند و تنها در لیگ برتر مجموعا موفق به زدن 14 گل شده اند؛ این نحسی اخیرا گریبان الکسیس سانچس را نیز گرفته و او دچار افت محسوسی شده بود اما امشب این ستاره شیلیایی با گلزنی در دقیقه 90 برابر نیوکاسل فرشته نجات مورینیو شد.

 

اولین بازیکنی که بعد از جدایی رونالدو شماره 7 را بر تن کرد، مایکل اوون ستاره سابق لیورپول بود اما او در سالهای آخر دوران ورزشی خود در 31 بازی تنها 5 بار برای یونایتد گلزنی کرد.

 

آنتونی والنسیا، کاپیتان فعلی یونایتد یک فصل شماره 7 را برای خود انتخاب کرد اما با توجه به پست او، زدن تنها 1 گل در 30 بازی خیلی هم دور از انتظار نبود.

 

شماره 7 بعدی، آنخل دی ماریا ستاره آرژانتینی و باکیفیت رئال مادرید بود که در اولدترافورد هرگز موفق نبود و در یک فصل حضور خود در 27 بازی تنها 3 بار موفق به گلزنی شد.

 

ممفیس دیپای، وینگر هلندی و جوان با سر و صدای فراوان راهی یونایتد شد اما حاصل روزهای حضور او با شماره 7، تنها 33 بازی و 2 گل بود.

 

الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی و فعلی یونایتد که امشب بعد از هفته ها موفق به گلزنی شد نیز در 17 بازی لیگ برتر تنها 3 بار برای منچستر گلزنی کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن