ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89237
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۵:۴۲
  • 126 بازدید
  • ارسال توسط :
زائران اربعین حسینی(ع) بخوانند

زائران اربعین حسینی(ع) بخوانند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی؛ نماینده، ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: ۵۱ موکب در هشت محور مهران، چزابه، شلمچه، سیستان و بلوچستان، کربلا، نجف اشرف، کاظمین و سامرا جهت خدمت‌رسانی زائران اربعین حسینی برپا می‌شود. وی با بیان اینکه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی؛ نماینده، ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: ۵۱ موکب در هشت محور مهران، چزابه، شلمچه، سیستان و بلوچستان، کربلا، نجف اشرف، کاظمین و سامرا جهت خدمت‌رسانی زائران اربعین حسینی برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه هزینه‌های این کاروان‌های تدارکاتی از محل موقوفات مرتبط و کمک خیران تامین شده است، تصریح کرد: در موکب‌الرضا (ع) اداره کل اوقاف خراسان رضوی، ۴۰ خادم افتخاری برای خدمت‌رسانی به زائران حضور خواهند داشت.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به راه‌اندازی موکب‌الرضا (ع) در کربلای معلی گفت: علاوه بر استان خراسان رضوی، استان‌های کردستان، اردبیل، چهار محال و بختیاری نیز در این موکب همکاری خواهند داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی افزود: ۴۶ موکب در داخل کشور عراق، موکب ثقلین درعمود ۱۲۱۷ و ۴ موکب داخل کشور ایران با نظارت سازمان اوقاف به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: از همه مردم عزیز ایران تقاضا دارم جهت برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی تلاش کنند.

گفتنی است خیرینی که می‌خواهند به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی کنند، مبالغ خود را به شماره کارت بانک ملی ۶۰۳۷۹۹۷۱۷۸۳۹۹۶۸۰ یا شماره حساب ۰۳۴۹۱۲۳۹۷۵۰۰۵ به نام خدمت به زائران اربعین واریز کنند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن