ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89253
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۷:۲۱
  • 256 بازدید
  • ارسال توسط :
اطعام‌دهی بیش از ۱۰۰ هزار زائر اربعین حسینی در موکب شهید «قهاری سعید»

اطعام‌دهی بیش از ۱۰۰ هزار زائر اربعین حسینی در موکب شهید «قهاری سعید»

علی قبادی، ‌رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: اسدآباد از شهرهایی است که از دیرباز در مسیر عبور زائران کربلای معلی قرار داشته است که در این راستا با برپایی موکب و ارائه خدمات گوناگون از زائران حسینی پذیرایی می‌کند.وی با بیان اینکه امسال نیز همچون […]

اطعام دهی بیش از 100 هزار زائر اربعین حسینی در موکب شهید قهاری

علی قبادی، ‌رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: اسدآباد از شهرهایی است که از دیرباز در مسیر عبور زائران کربلای معلی قرار داشته است که در این راستا با برپایی موکب و ارائه خدمات گوناگون از زائران حسینی پذیرایی می‌کند.
وی با بیان اینکه امسال نیز همچون سنوات گذشته همزمان با اربعین حسینی موکب «شهید قهاری سعید» در گردنه اسدآباد برپا می‌شود، افزود: این موکب از 27 مهر لغایت 10 آبان‌ماه در مسجد امام خمینی(ره) این شهرستان آماده پذیرایی از زائران است.
قبادی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود امسال در موکب شهید قهاری 50 هزار پرس غذا گرم و 50 هزار میان وعده در میان زائران توزیع شود، ادامه داد: این موکب در مدت زمان فعالیت خود بیش از 100 هزار نفر را اطعام‌دهی خواهد کرد.
رئیس اوقاف اسدآباد ابراز کرد: برای برپایی این موکب 80 میلیون تومان از محل اجرای نیات واقفان خیر اندیش و کمک‌های مردمی هزینه خواهد شد.
وی عنوان کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته هیئات مذهبی شهرستان همزمان با روز اربعین مسیر میدان اصلی شهر به امامزاده احمد(ع) شهرستان را پیاده روی خواهند کرد.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن