ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89263
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۲۳
  • 108 بازدید
  • ارسال توسط :
توزیع روزانه ۴ هزار پُرس غذا در موکب اربعین اوقاف البرز

توزیع روزانه ۴ هزار پُرس غذا در موکب اربعین اوقاف البرز

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: اوقاف البرز برای دومین سال متوالی به برپایی موکب در ایام اربعین حسینی اقدام کرده است.وی افزود: این موکب در صحن حضرت زهرای حرم امیرالمومنین(ع) برپا می‌شود و با توزیع روزانه 4 هزار پرس غذای ایرانی از زائران حسینی […]

توزیع روزانه 4 هزار پرس غذا در موکب اربعین اوقاف البرز

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: اوقاف البرز برای دومین سال متوالی به برپایی موکب در ایام اربعین حسینی اقدام کرده است.
وی افزود: این موکب در صحن حضرت زهرای حرم امیرالمومنین(ع) برپا می‌شود و با توزیع روزانه 4 هزار پرس غذای ایرانی از زائران حسینی پذیرایی می‌کند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز بیان کرد: هزینه‌های اطعام زائران از کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم و استفاده از از موقوفات و اجرای نیت واقفانه افراد برای عزاداری سالارشهیدان تامین می‌شود.
صالحی در ادامه از آماده‌سازی موادغذایی برای ارسال به موکب اوقاف البرز سخن به میان آورد و گفت: تا کنون با همکاری مردم، زائران و خادمین افتخاری در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) یک تن پیاز، یک تن گوشت، یک تن لوبیای سبز تهیه و آماده ارسال شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز تصریح کرد: همچنین 20 هزار بیسکوئیت، 100 هزار آب معدنی، 40 هزار ظرف یکبار مصرف نیز تهیه و در مرحله دوم ارسال می‌شوند.
وی در پایان گفت: اولین گروه خادمان برای ایجاد هماهنگی و فراهم کردن شرایط استقرار موکب، 23 مهرماه اعزام می‌شوند.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن