ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89265
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۳۶
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
موکب اوقاف در چذابه برپا می‌شود/ همکاری برای رفع مشکلات جانمایی مواکب

موکب اوقاف در چذابه برپا می‌شود/ همکاری برای رفع مشکلات جانمایی مواکب

حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان درباره وضعیت موکب سازمان اوقاف در مرز چذابه اظهار کرد: طبق برنامه هرساله سازمان اوقاف و امور خیریه موکب برای استقبال از زائران امام حسین(ع) برپا می‌شود. وی با بیان اینکه ادارات‌کل اوقاف یزد، خوزستان و اصفهان با همکاری […]

خاکباز

حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان درباره وضعیت موکب سازمان اوقاف در مرز چذابه اظهار کرد: طبق برنامه هرساله سازمان اوقاف و امور خیریه موکب برای استقبال از زائران امام حسین(ع) برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه ادارات‌کل اوقاف یزد، خوزستان و اصفهان با همکاری یکدیگر این موکب را در مرز چذابه برپا می‌کنند‏، گفت: اطعام، اسکان و پذیرایی از زائران امام حسین(ع) در این موکب پیش‌بینی شده است البته مواردی از ایرادات و اشکالات در آن منطقه جغرافیایی وجود دارد که ان‌شاالله درصدد هستیم با همکاری همه مسئولان به ویژه استاندار خوزستان این مشکلات را برطرف کنیم.

خاکباز گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال روزانه دو هزار نفر اسکان و دوهزار نفر اطعام داشته باشیم و اولویت اولمان در پذیرایی آب سرد است. از 15 روز قبل از اربعین کارمان را آغاز می‌کنیم و تا 5 روز بعد از اربعین این موکب برای خدمت‌رسانی به زائران برپا خواهد بود. علاوه براینکه این موکب در مرز چذابه خدمت‌رسانی می‌کند در جاده‌های مواصلاتی شهرهای خوزستان به سمت چذابه و شلمچه مواکب برپا می‌شوند تا خدمت خوبی را به زائران داشته باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان عنوان کرد: چند ماه پیش برای برپایی مواکب با همکاری‌های خوب استاندار خوزستان و عتبات خوزستان اقدام شده بود، زمین‌هایی برای مواکب با زیرسازی و امکانات مناسب واگذار شده اما امروز که برای جانمایی مواکب می‌خواهیم اقدام کنیم با برخورد مرزداری مواجه می‌شویم که اجازه کار نمی‌دهد. البته با توجه به سفر روز جمعه معاون وزیر کشور به استان بنا شده این مشکلات برطرف شود امید است استاندار هم در این زمینه ورود کنند تا سریعتر این مشکلات حل شود و بتوان خدمات بهتری را ارائه داد.

انتهای پیام 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن