ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89267
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۳۶
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
برپایی 51 موکب جهت پذیرایی از زائران پیاده اربعین از محل موقوفات

برپایی 51 موکب جهت پذیرایی از زائران پیاده اربعین از محل موقوفات

حجت الاسلام علی محمدی در حاشیه مراسم اعزام کاروان تدارکاتی موکب الرضا(ع) خراسان رضوی در گفت و گو با ایکنا از خراسان رضوی بیان کرد: در راستای خدمت رسانی به زائران پیاده اربعین از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و از محل موقوفات مردمی 51 موکب در ایام اربعین حسینی(ع) برپا خواهد شد. […]

برپایی 51 موکب جهت پذیرایی از زائران پیاده اربعین از محل موقوفاتحجت الاسلام علی محمدی در حاشیه مراسم اعزام کاروان تدارکاتی موکب الرضا(ع) خراسان رضوی در گفت و گو با ایکنا از خراسان رضوی بیان کرد: در راستای خدمت رسانی به زائران پیاده اربعین از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و از محل موقوفات مردمی 51 موکب در ایام اربعین حسینی(ع) برپا خواهد شد.

وی افزود: این موکب ها در 4 محور از ایران که در مسیر زائران هستند، شامل مرزهای مهران، چزابه، شلمچه، میرجاوه سیستان و بلوچستان و 4 محور در عراق و در شهرهای کربلا، نجف اشرف، کاظمین و سامرا جهت خدمت رسانی زائران اربعین حسینی برپا می شود.

محمدی افزود: در موکب الرضا(ع) اداره کل اوقاف خراسان رضوی، 40 خادم افتخاری برای خدمت رسانی به زائران حضور خواهند داشت.
رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به راه اندازی موکب الرضا(ع) در کربلای معلی تصریح کرد: علاوه بر استان خراسان رضوی، استان های کردستان، اردبیل، چهار محل و بختیاری نیز در این موکب همکاری خواهند داشت.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: 46 موکب در داخل کشور عراق، موکب ثقلین  در عمود 1217 و  و 4 موکب داخل کشور ایران با نظارت سازمان اوقاف به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می کنند.

وی ضمن تاکید جهت برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم اربعین امسال گفت: خیرینی که می خواهند به زائرین اربعین حسینی(ع) خدمت رسانی کنند مبالغ خود به شماره کارت بانک ملی  ۶۰۳۷۹۹۷۱۷۸۳۹۹۶۸۰ و شماره حساب ۰۳۴۹۱۲۳۹۷۵۰۰۵ به نام خدمت به زائران اربعین واریز کنند.

یادآور می شود کاروان تدارکاتی از استان خراسان رضوی در قالب هفت تریلی شامل اقلام مورد نیاز جهت پذیرایی از زائران به عراق اعزام شدند. 

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن