ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89310
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
  • 108 بازدید
  • ارسال توسط :
آغاز رسمی خدمت‌رسانی مواکب از پنجم صفر/ آب پیش‌بینی شده در مرزهای خوزستان متناسب با حجم زائران نیست

آغاز رسمی خدمت‌رسانی مواکب از پنجم صفر/ آب پیش‌بینی شده در مرزهای خوزستان متناسب با حجم زائران نیست

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی، رئیس ستاد عتبات عالیات خوزستان و مسئول ستاد کمیته جذب مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغدیه ظهر امروز 15 مهر ماه در جلسه ستاد اربعین که در مرز چذابه برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر  70 درصد […]

آغاز رسمی خدمت‌رسانی مواکب از پنجم صفر/اقدامات راهدای و آبفای خوزستان در شلمچه و چذابه   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی، رئیس ستاد عتبات عالیات خوزستان و مسئول ستاد کمیته جذب مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغدیه ظهر امروز 15 مهر ماه در جلسه ستاد اربعین که در مرز چذابه برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر  70 درصد مواکب در شلمچه مستقر شده‌اند.   وی با اشاره به استقرار 60 موکب در کشور عراق افزود: همچنین 800 موکب در سطح استان خوزستان شناسنامه‌دار شده و 500 موکب نیز برای اخذ شناسنامه اقدام کرده‌اند.   شروع خدمات‌رسانی مواکب از پنجم صفر آغاز می‌شود رئیس ستاد عتبات عالیات خوزستان با بیان اینکه مردم خوزستان به ویژه مواکب برای پذیرایی از زائران حسینی آمادگی صددرصدی دارند، افزود: هرچند در حال حاضر تعدادی از مواکب مستقر شده‌اند اما استقرار رسمی و شروع خدمات رسانی آن‌ها از پنجم صفر آغاز می‌شود.   وی گفت: گروه «مشایة الاهواز» نیز حرکت خود را از دوم صفر از مناطقی از جمله کوی علوی، عین 2 و سایر نقاط اهواز و خوزستان شروع می‌کنند و به شکل پیاده‌روی تا کربلا خواهند رفت. امنیت این گروه مساله بسیار مهمی است زیرا جمعیت فوق‌العاده زیادی هستند.   رئیس ستاد عتبات عالیات خوزستان با اشاره به استقبال خوب از ساخت و ساز در پایانه چذابه بیان کرد: مساله بعدی امنیت مواکب است که باید در خصوص آن راهکاری اندیشیده شود.  
  همچنین غلام‌عباس بهرامی‌نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به  پروژه‌هایی که در حوزه راهداری و پایانه‌های مرزی پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: خط کشی محورهای منتهی به مرزها در مسیرهای اهواز، حمیدیه، چذابه و سوسنگرد از جمله این پروژه‌ها است.    نصب علائم در محورهای منتهی به مرزها وی با اشاره به نصب علائم در محورهای منتهی به مرزها، افزود: نصب انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی  در حال تکمیل است و بخشی از این علائم نصب شده است.   مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به بالغ بر 5 هزار تن قیرپاشی در محورهای مختلف منتهی به مرزها در خوزستان تصریح کرد: با وجود اینکه در زمینه روشنایی هیچ تعهدی نداشته‌ایم اما در این بخش همکاری‌هایی انجام شد.   بهرامی‌نیا اشاره به توسعه فضای سبز پایانه شلمچه بیان کرد: به نظر می‌رسد در زمینه تأمین آب در مرزهای شلمچه و چذابه مشکلاتی وجود دارد و میزان آب پیش‌بینی شده متناسب با تردد حجم زائران نیست.   در ادامه درویشعلی کریمی مدیرعامل آبفا روستایی خوزستان، اظهار کرد: در سایت قدیمی و جدید مرز چذابه از نظر اجرای خطوط شبکه کلیه خطوط در پارکینگ‌ها و مواکب اجرایی شده و از 300 انشعاب مواکب تاکنون 230 انشعاب عملیاتی شده است. همچنین کارهای اصلی مثل ایجاد خطوط انتقال و شبکه انشعاب مواکب انجام می‌شود.   مدیرعامل آبفا روستایی خوزستان تصریح کرد: ستادی در آب و فاضلاب کشور و متناظر با آن در استان خوزستان تشکیل شده که تمامی موارد مربوط به آبرسانی به مرزهای شلمچه و چذابه را بررسی می‌کنیم.   کریمی گفت: نصب کانتینر برای استقرار آزمایشگاه سیار و سایر اقدامات به منظور تأمین امنیت کیفی و کمی آب نیز انجام شده و برای تأمین آب شرب در هیچ کدام از دو مرز مشکلی نداریم.   وی ادامه داد: البته در شلمچه یک شکستگی در خطوط آبرسانی پایانه مرزی ایجاد شده که تا پایان هفته جاری با فعالیت‌های آبفا شهری این مشکل رفع می‌شود.

 انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن