ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89318
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲
  • 371 بازدید
  • ارسال توسط :
سفره اعیانی برای مدافعان حرم/بفرما کباب!+فیلم

سفره اعیانی برای مدافعان حرم/بفرما کباب!+فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، امروز رزمندگان فاطمیون هر چه بیشتر به واسطه رشادت‌ها و شجاعت های خالصانه شان در سوریه شناخته شده اند. جوانانی که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) با دست خالی قدم در میدان آتش شام گذاشتند و در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، امروز رزمندگان فاطمیون هر چه بیشتر به واسطه رشادت‌ها و شجاعت های خالصانه شان در سوریه شناخته شده اند. جوانانی که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) با دست خالی قدم در میدان آتش شام گذاشتند و در گمنامی کنار دیگر برادران مسلمان خود با تکفیری ها جنگیدند. 

مجاهدانی که وقتی پای صحبت هایشان می نشینی این همه صمیمت و صداقت مجذوبت می‌کند و باورت نمی شود آدم محجوب مقابلت جزو همان گروهی است که وقتی نامش برده می‌شود دشمن تکفیری لرزه بر اندامش می‌افتد و می داند مقابل آنها حرفی برای گفتن نخواهد داشت. 

فیلمی که مشاهده خواهید کرد تصاویری از سفره های اعیانی! رزمندگان فاطمیون در سوریه را نشان می‌دهد که اغلب افراد حاضر در این فیلم به شهادت رسیدند. شهدایی چون سید مصطفی صدرزاده، ابوعلی، سید مصطفی حسینی و سید مصطفی موسوی.  

 

 

انتهای پیام/ب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن