ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89341
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۶:۰۸
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :
96 خادم گنبدی از زائران اربعین حسینی درکربلا پذیرایی می کنند

96 خادم گنبدی از زائران اربعین حسینی درکربلا پذیرایی می کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا، رمضانعلی خالقی یکشنبه شب در جلسه توجیهی خادمان موکب حضرت یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس که باحضور امام جمعه این شهرستان برگزار شد، افزود: این خادمان که 88 نفر آقا و هشت نفر خانم هستند، روز 23 مهر به کربلا اعزام می شوند.وی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا، رمضانعلی خالقی یکشنبه شب در جلسه توجیهی خادمان موکب حضرت یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس که باحضور امام جمعه این شهرستان برگزار شد، افزود: این خادمان که 88 نفر آقا و هشت نفر خانم هستند، روز 23 مهر به کربلا اعزام می شوند.
وی اضافه کرد: امسال موکب حضرت یحیی بن زید (ع) برای دومین سال متوالی به صورت مستقل از زائران مراسم اربعین حسینی استقبال و پذیرایی می کنند.
خالقی بابیان اینکه موکب این شهرستان در کربلا به مدت 16 روز برپا خواهد بود، گفت: در این موکب از محل کمک ها و نذورات مردمی در سه وعده صبحانه، ناهار و شام از زائران پذیرایی می شود و اقلام و کالاهای جمع آوری شده مردمی با 9 دستگاه خودروی سبک و سنگین در روزهای آینده به کشور عراق ارسال می شود.
وی از کمک و نذورات هفت میلیارد ریالی مردم و نیکوکاران گنبدی درسال گذشته به موکب حضرت یحیی بن زید(ع) خبر داد و تصریح کرد: امسال به دلیل مشکلات اقتصادی، کمک های مردمی کاهش یافته اما پذیرایی از زائران اربعین حسینی باتوجه به باقی ماندن برخی اقلام و کالاها از سال گذشته، به نحو احسن انجام خواهد شد.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات گنبدکاووس ادامه داد: امسال برخی تلاش ها از سوی دشمنان و معاندان برای ایجاد اختلاف و دو دستگی بین دو ملت ایران و عراق درحال انجام است که باید با هوشیاری این توطئه ها را خنثی کنیم.
خالقی همچنین برضرورت رعایت کامل قوانین رسمی و عرفی و احترام به مردم کشور عراق و نیز رعایت مسائل بهداشتی و امنیتی ازسوی خادمان موکب حضرت یحیی بن زید (ع) تاکید کرد.
وی از برگزاری برخی برنامه های فرهنگی از جمله یادواره 513 شهید دوران دفاع مقدس و سه شهید مدافع حرم گنبدکاووس درایام برپایی موکب یحیی بن زید (ع) این شهرستان در کربلا خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس نیز در این مراسم، همایش پیاده روی زائران اربعین حسینی را بزرگترین اجتماع فرهنگی و مذهبی جهان دانست و برلزوم حفظ وحدت و همدلی بین خادمان موکب حضرت یحیی بن زید(ع) این شهرستان و ارائه خدمات مطلوب به زائران در کربلا تاکید کرد.
در حاشیه این مراسم که درسالن اجتماعات اتحادیه خبازان گنبدکاووس برگزار شد، تیم پزشکی از مرکز بهداشت و بیمارستان شهید مطهری این شهرستان اقدام به واکسیناسیون خادمان نمود.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن