ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89366
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۱۸
  • 297 بازدید
  • ارسال توسط :
لندن میزبان مذاکرات صلح میان طرف‌های درگیر یمنی در نوامبر است

لندن میزبان مذاکرات صلح میان طرف‌های درگیر یمنی در نوامبر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، منابع یمنی اعلام کردند، پیش‌بینی می‌شود که لندن میزبان مذاکرات صلح میان دولت مستعفی یمن و جنبش انصارالله باشد و قرار است که این مذاکرات در نوامبر آتی برگزار شود. این رایزنی‌ها به منظور بررسی راهکار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، منابع یمنی اعلام کردند، پیش‌بینی می‌شود که لندن میزبان مذاکرات صلح میان دولت مستعفی یمن و جنبش انصارالله باشد و قرار است که این مذاکرات در نوامبر آتی برگزار شود.

این رایزنی‌ها به منظور بررسی راهکار مسالمت‌آمیز برای بحران چهار ساله یمن برگزار می‌شود. قرار بود که این مذاکرات در ماه سپتامبر در ژنو برگزار شود اما پس از اینکه انصارالله در آخرین لحظه اعلام کرد، بدون دریافت تضمین‌ها از سوی سازمان ملل به ژنو نمی‌رود، این مذاکرات مستقیم پیش از اینکه شروع شود، پایان یافت.

انصارالله از سازمان ملل خواسته بود بازگشت سریع آنها به صنعا و انتقال زخمی‌ها با همان هواپیمایی که قرار بود آنها را به ژنو منتقل کند را تضمین کند.

از آن زمان مارتین گریفیتس، فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن به دنبال قانع کردن رهبران انصارالله و دولت مستعفی یمن برای مشارکت در این مذاکرات و همچنین دستیابی به نتایج مثبت است.

گریفیتس پیشتر به منظور دیدار با رهبران جنبش “انصارالله” جهت قانع کردنشان برای مشارکت در مذاکرات صلح میان طرف‌های درگیر در یمن به مسقط سفر کرده بود. وی همچنین به ریاض سفر کرد و با نمایندگان دولت مستعفی یمن و در عین حال با عبیدروس الزبیدی، رئیس شورای انتقالی جنوب یمن برای قانع کردنشان به عدم ایجاد تنش در مرحله آتی دیدار کرد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن