ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89374
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۹:۲۷
  • 467 بازدید
  • ارسال توسط :
مهمترین پیام دیدار رهبر معظم انقلاب با بسیجیان اقتدار بود

مهمترین پیام دیدار رهبر معظم انقلاب با بسیجیان اقتدار بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی قاضی دزفولی روز دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی دزفول در دفتر امام جمعه افزود: همه مردم و مسئولان با حضور همیشگی خود در صحنه پیام اقتدار را به دشمنان مخابره می کنند.وی با تاکید بر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی قاضی دزفولی روز دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی دزفول در دفتر امام جمعه افزود: همه مردم و مسئولان با حضور همیشگی خود در صحنه پیام اقتدار را به دشمنان مخابره می کنند.
وی با تاکید بر لزوم خودداری از جناح گرایی، سیاسی کاری و اقداماتی که منجر به نا امیدی مردم می شوند، گفت: انقلاب اسلامی با وجود توطئه های فراوان دشمن پس از 40 سال همچنان پابرجاست.
امام جمعه دزفول با بیان اینکه کارها باید به جوانان سپرده شوند، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب جوانان مشکل نیستند بلکه راه حل هستند.
وی درخصوص اقدامات لازم برای برپایی موکب دزفول در مرز چذابه گفت: تمام ادارات در برپایی این موکب که از موکب های بزرگ مستقر در مرز چذابه خواهد بود، همکاری کنند.
حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی افزود: برای خدمات رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی باید حضور خادمان در موکب دزفول ساماندهی شود.
وی با بیان اینکه موکب دزفول در مرز چذابه حالت محوری دارد، تصریح کرد: فرمانداری دستگاه های خدمات رسان را برای کمک به برپایی موکب مکلف کند.
امام جمعه دزفول درخصوص برگزاری آیین های جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ستاد ویژه ای برای برگزاری این جشن ها تشکیل شود.
وی با تقدیر از زحمات نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در سطح شهرستان دزفول خاطرنشان کرد: سرقت ها و تخلفات صورت گرفته در سطح شهرستان نشان از کم کاری نیروی انتظامی نیست.
حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی افزود: حوزه فعالیت شهرستان گسترده است ولی باید اقدامات بیشتری در راستای کاهش این جرائم صورت گیرد.
وی وجود سلاح در دست مردم را یک چالش امنیتی دانست و گفت: متاسفانه اخیرا مشاهده شده که در مراسم عروسی دزفول نیز تیراندازی می شود که باید با این کار مقابله کرد.
امام جمعه دزفول زبان هنر را زبانی گویا و رسا خواند و اظهار داشت: فیلم کشتی نجات و سریال روزهای انقلاب در سطح شهرستان دزفول در حال ساخت هستند.
رئیس مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول نیز در این نشست با ارائه گزارشی از نصب تصاویر و یادمان شهدای دزفول در میادین و جاده های شهرستان گفت: دستگاه های مربوطه از جمله شهرداری درخصوص درج عناوین و درجه شهدا دقت بیشتری داشته باشند.
بهزاد جولایی با تاکید بر لزوم انتقال فرهنگ ایثار و شهادت افزود: فاصله گرفتن از این فرهنگ از دلایل اصلی مشکلات کشور است.
وی اظهار داشت: یکهزار و 800 شهید از مجموع 2 هزار و 600 شهید شهرستان دزفول در جبهه به شهادت رسیده اند که لازم است مبلمان شهری متناسب با فرهنگ ارزشی منطقه و دفاع مقدس باشند.
ارائه گزارشی از روند اجرای جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی انسان و محیط زیست توسط عبدالرضا رابطی دبیر هنری جشنواره و همچنین ارائه گزارشی از روند راه اندازی موکب دزفول در مرز چذابه از دیگر بخش های این نشست بود.
3022
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن