ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهدای مدافع حرم » شهید
  • شناسه : 89376
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۹:۳۴
  • 426 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم سالگرد «سردار همدانی» و ۱۵ شهید مدافع حرم همدان برگزار می‌شود

مراسم سالگرد «سردار همدانی» و ۱۵ شهید مدافع حرم همدان برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از همدان، مهرداد نادری‌فر، امروز دوشنبه، ۱۶ مهرماه در جلسه هماهنگی برگزاری سالگرد شهادت سردار شهید حاج حسین همدانی در استانداری همدان، با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار کرد: اقداماتی که در راستای گرامیداشت یاد […]

دعوت از سخنران مراسم سالگرد شهید همدانی به دلیل همرزم بودن با شهید است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از همدان، مهرداد نادری‌فر، امروز دوشنبه، ۱۶ مهرماه در جلسه هماهنگی برگزاری سالگرد شهادت سردار شهید حاج حسین همدانی در استانداری همدان، با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار کرد: اقداماتی که در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و مدافع حرم انجام می‌شود، هیچ‌گاه کمتر از شهادت نیست.
وی درباره جایگاه شهید و شهادت در نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: شهادت در آموزه‌های دینی بسیار والاست و در نظام ما شهید و شهادت، ارزش محسوب می‌شود و تمامی جناح‌ها و افراد با هر نگرشی که باشند، به شهید نگاهی ویژه دارند.
نادری‌فر ادامه داد: آرامش و آسایش امروز را مدیون شهدا هستیم و راه این عزیزان تا ابد ادامه دارد، ما در جنگ شهدای زیادی را تقدیم کردیم که امروزه از جایگاه بالایی برخوردار هستند.
وی در ارتباط با شهدای حرم اظهار کرد: بعد از جنگ شهدای مدافع حرم راه شهیدان دفاع مقدس را ادامه دادند به طوریکه شاهد مقابله رزمندگان با جبهه کفر در کشورهای عراق و سوریه هستیم.
نادری‌فر با تأکید بر از بین رفتن داعش، تصریح کرد: اگر دنیا توانست داعش را در سوریه از بین ببرد به علت جانفشانی و خون شهیدان است و استان همدان و شهیدان این خطه سهم بسزایی در این پیروزی داشتند که در رأس این افراد، شهید سردار همدانی قرار دارد.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری درباره رزمندگان و شهیدان همدان نظر خاص داشتند و این مطلب در سخنرانی‌های ایشان مشهود است به طوریکه وقتی سردار همدانی به شهادت رسید، تمام ملت ایران و اقشار جامعه به احترام ایشان به سوگ نشستند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری درباره برگزاری مراسم سالگرد شهید همدانی و سخنران منتخب مراسم تصریح کرد: استانداری با سخنران این مراسم موافق نیست و باید از سیاسی شدن این برنامه جلوگیری شود.
وی اذعان کرد: باید تلاش کرد از سیاسی و جناحی شدن این مراسمات جلوگیری شود و استانداری در جهت برگزاری این مراسم هماهنگی‌های لازم را انجام خواهد داد.
سیدرضا موسوی، معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز از تغییر زمان برگزاری سالگرد شهید همدانی خبر داد و گفت: امسال مراسم سالگرد سردار همدانی همزمان با مراسم بزرگداشت ۱۵ شهید مدافع حرم برگزار خواهد شد.
موسوی در ارتباط با زمان برگزاری این مراسم، افزود: مراسم سالگرد شهید همدانی پنجشنبه ۱۹ مهر در حسینیه امام(ره) شهر همدان بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد. این برنامه بازتاب ملی دارد و تمام کشور از استان همدان برای برگزاری مطلوب آن انتظار ویژه دارند.
وی در جواب به انتقاد مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان تصریح کرد: قضاوت پیش از عمل نباید انجام داد، سپاه برای تعیین سخنران، به طور جمعی تصمیم می‌گیرد و ما از هر دستگاه اجرایی هر کمکی را قبول می‌کنیم و دستشان را می‌بوسیم.
معاون اجرایی سپاه همدان در پایان با تشریح نیازهای اجرایی مراسم، عنوان کرد: برای برگزاری این مراسم اقدامات لازم برای تأمین صوت، صندلی، چاپ و نصب بنر و پوستر، کلیپ و تیزر، تأمین پذیرایی و اسکان خانواده‌های شهدای مدافع حرم باید انجام شود.
موسوی معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) همدان در واکنش به صحبت‌های نادری فر اظهار کرد: دعوت از سخنران این مراسم صرفاً به دلیل همرزم بودن ایشان با سردار همدانی بوده است و هرگونه شائبه سیاسی در این زمینه را رد می‌کنیم و این اظهارنظرها موجب حاشیه‌سازی است.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن