ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89381
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۹:۵۵
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
عملیات اصلاح هندسی میدان شهداء شهرکرد آغاز شد

عملیات اصلاح هندسی میدان شهداء شهرکرد آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، نورالله غلامیان دهکردی با اشاره به حجم ترافیک در میدان شهدا که یکی از ورودی های اصلی شهرکرد است اظهار داشت: این شهرداری اقدام به تهیه طرح اصلاح هندسی این میدان نمود که پس از طی مراحل قانونی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، نورالله غلامیان دهکردی با اشاره به حجم ترافیک در میدان شهدا که یکی از ورودی های اصلی شهرکرد است اظهار داشت: این شهرداری اقدام به تهیه طرح اصلاح هندسی این میدان نمود که پس از طی مراحل قانونی در شورای ترافیک استان برای اجرا مصوب شد.

وی با اشاره به اصلاح شعاع میدان شهدا به میزان متوسط 10 متر افزود: پس از اجرای عملیات اصلاح هندسی، شعاع میدان به 25 متر کاهش می یابد.

شهردار شهرکرد اضافه کرد: در سه طرف ورودی شرق، جنوب و غرب این میدان، راست گرد اختصاصی تعبیه شده که از ورود خودروها به میدان و پارک های غیرقانونی اطراف آن جلوگیری و به روان سازی و کاهش تصادفات کمک خواهد کرد.

غلامیان دهکردی هدف از اجرای این طرح عمران شهری را ایجاد نظم ترافیکی ورود به میدان، کاهش آمار تصادفات و بهبود در عبور و مرور عنوان کرد.

شهردار شهرکرد اظهار داشت: برای اجرای این طرح عمران شهری افزون بر3 میلیارد ریال هزینه می شود.

وی تصریح کرد: به منظور افزایش نظم ترافیک در میدان شهدا، چراغ های راهنمایی و رانندگی در فازهای بعدی این پروژه نصب و راه اندازی خواهد شد.

عملیات اصلاح هندسی میدان شهداء شهرکرد آغاز شد

 

46

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن