ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89391
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
جنگنده‌های سعودی کشاورزان یمنی را به خاک و خون کشیدند

جنگنده‌های سعودی کشاورزان یمنی را به خاک و خون کشیدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، منابع یمنی از افزایش آمار شهدای یورش ائتلاف سعودی-آمریکایی به مزارع العسل در استان الحدیده در غرب یمن به ۵ شهید خبر دادند. این در حالی است که ساعاتی قبل منابع یمنی از شهادت سه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، منابع یمنی از افزایش آمار شهدای یورش ائتلاف سعودی-آمریکایی به مزارع العسل در استان الحدیده در غرب یمن به ۵ شهید خبر دادند.

این در حالی است که ساعاتی قبل منابع یمنی از شهادت سه کشاورز در منطقه الجبانه در بخش الحالی در استان الحدیده به دنبال چهار حمله هوایی ائتلاف تحت سرکردگی سعودی‌ها خبر داده بودند.

خبرنگار روسیالیوم نیز به نقل از یک منبع امنیتی در الحدیده یمن اعلام کرد که ۵ کشاورز در حمله هوایی ائتلاف ضد یمن به مزارع العسل در منطقه الحالی استان الحدیده شهید شده است.

از سوی دیگر در حملات نظامیان سعودی به مناطق مسکونی در استان صعده در شمال یمن یک یمنی زخمی شد.

این در حالی است که یگان توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع مزدوران وابسته به ائتلاف تحت سرکردگی آل سعود را در استان الجوف هدف قرار داد.   غیرنظامیان در استان الحدیده از آغاز تجاوز عربستان به صورت مکرر هدف حملات ائتلاف متجاوز سعودی قرار گرفته‌اند.   فرودگاه بین‌المللی الحدیده در پی حملات ائتلاف متجاوز سعودی تقریبا ویران شده است. همچنین 5 بندر در الحدیده در پی این حملات متحمل خسارات شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن