ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89399
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :
موکب داران استان بوشهر همدل و همگام باشند

موکب داران استان بوشهر همدل و همگام باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، علی ابراهیمی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی و توجیهی موکب‌های گناوه درسالن اجتماعات سپاه این شهرستان افزود: موکب های به ثبت رسیده این استان از لحاظ ساختاری هیچ تفاوتی نسبت به دیگر موکب های کشور ندارند و همگی با یک هدف و زیر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، علی ابراهیمی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی و توجیهی موکب‌های گناوه درسالن اجتماعات سپاه این شهرستان افزود: موکب های به ثبت رسیده این استان از لحاظ ساختاری هیچ تفاوتی نسبت به دیگر موکب های کشور ندارند و همگی با یک هدف و زیر پرچم اهل بیت (ع) به زائران خدمات رسانی می کنند.
وی اظهارداشت: این ستاد با ساماندهی موکب های استان آمادگی کامل در خدمت رسانی به زائران را دارد.
مسئول بازرسی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر گفت: این ستاد در سال جاری 50 موکب و پارسال 45 موکب را به ثبت رسانده و دارای پرونده هستند که در مسیر عبور زائران در داخل کشور و عراق فعالیت می کنند.
وی بیان کرد: تمهیدات لازم برای موکب های استان در شهرهای مذهبی عراق اندیشیده و امسال پرشورتر از سال های قبل از زائران پذیرایی خواهند کرد.
ابراهیمی گفت: شهرستان گناوه از نظر تعداد موکب‌ها در استان پیشتار است و امسال نیز با توان و همت بیشتری آمادگی پذیرای از زائران اربعین حسینی را دارند.
وی افزود: تمامی مسایل و مشکلات مطرح شده موکب داران گناوه در این نشست در ستاد استان و مرکز بررسی و در رفع آنان تلاش می شود.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گناوه گفت: هشت موکب در این شهرستان به ثبت رسیده و 2 موکب نیز با عراق به صورت مشترک خدمات دهی می کنند.
ضرغام مردانی افزود: باتوجه به اینکه دشمنان در کمرنگ کردن پیاده روی اربعین برنامه ریزی کردند، تمامی موکب داران این شهرسان همه توان و تلاش خودرا برای برای هرچه بهتر برگزارکردن این رویداد و پذیرایی از زائران سراسر جهان بکار بسته اند.
وی از موکب داران خواست فعالیت های خودرا تنها معطوف به اربعین نکنند و بعد از آن نیز به فعالیت های خود ادامه داده و در ساخت 2 ضریح که در استان در دست ساخت است، مشارکت و مساعدت کنند.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گناوه نیز با بیان اینکه انقلاب و نظام پرتویی از عاشورا است، گفت: خدمت به زائران آقا اباعبدالله الحسین (ع) توفیق و افتخاری است که ارزش والایی دارد.
سرهنگ یاسین اکبا افزود: پیاده روی اربعین از نشانه های ظهور است و دشمن از این حرکت جهانی مسلمانان ترس و واهمه زیادی دارد.
وی اضافه کرد: دشمن از حرکت میلیونی مردم در اربعین حسینی وحشت و هراس دارد و باوجود توطئه و نقشه های آنان امسال این آیین باشکوه و عظمت بیشتری نسبت به سال های قبل برگزار می شود.
دراین نشست موکب داران مشکلات و نیازهای خود را مطرح کردند که تامین یک دستگاه کپی رنگی در مرز ، سوخت و بودجه از مهم ترین آنان بود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن