ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89407
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
یمن|عملیات رزمندگان یمنی در الجوف/ شهادت 5 غیرنظامی در حمله جنگنده‌های سعودی به الحدیده

یمن|عملیات رزمندگان یمنی در الجوف/ شهادت 5 غیرنظامی در حمله جنگنده‌های سعودی به الحدیده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، تعداد قربانیان در نتیجه حملات جنگنده‌های متجاوزان سعودی -آمریکایی به استان الحدیده افزایش یافت. بر اساس گزارش خبرنگار المسیره، آمار شهدا در نتیجه چهار بار حمله متجاوزان سعودی آمریکایی به الجبانه در شهرستان الحالی استان الحدیده به پنج نفر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، تعداد قربانیان در نتیجه حملات جنگنده‌های متجاوزان سعودی -آمریکایی به استان الحدیده افزایش یافت.

بر اساس گزارش خبرنگار المسیره، آمار شهدا در نتیجه چهار بار حمله متجاوزان سعودی آمریکایی به الجبانه در شهرستان الحالی استان الحدیده به پنج نفر رسید.  ‎

بر اساس این گزارش، شب گذشته نیز در حمله جنگنده‌های متجاوزان به کندوهای عسل شهروندان در نزدییک روستای الناشری در شهرستان " المراوعه" خسارت‌هایی وارد شد.

همچنین حمله هواپیمای بدون سرنشین دشمن به کلبه های صیادان در ساحل روستای" مکرم" واقع در جزیره "کمران" را بمباران کرد که تا کنون خبری در مورد تعداد شهیدان و مجروحان منتشر نشىده است.

حمله به مواضع مزدوران در الجوف

رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، یک خودروی متجاوزان سعودی را در استان لحج منهدم کردند، یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی هم تجمعات و مواضع مزدوران سعودی را در استان الجوف درهم کوبید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن