ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89409
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
  • 122 بازدید
  • ارسال توسط :
موکب حضرت زینب(س) در همدان برپا می‌شود

موکب حضرت زینب(س) در همدان برپا می‌شود

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همچون سنوات گذشته امسال نیز موکب «حضرت زینب(س)» در محل حسینیه چهارده معصوم(ع) شهر همدان در ورودی پل شهرک فرهنگیان میزبان زائران حسینی خواهد بود.وی با بیان اینکه این موکب در مسیر اصلی بازگشت زائران است افزود: […]

موکب حضرت زینب(س) در همدان برپا می‌شودحجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همچون سنوات گذشته امسال نیز موکب «حضرت زینب(س)» در محل حسینیه چهارده معصوم(ع) شهر همدان در ورودی پل شهرک فرهنگیان میزبان زائران حسینی خواهد بود.
وی با بیان اینکه این موکب در مسیر اصلی بازگشت زائران است افزود: موکب حضرت زینب(س) 3 روز قبل از اربعین و 4 روز پس از آن میزبان زوار حسینی خواهد بود.
حسینی ادامه داد: سال گذشته حدود 15 هزار غذای گرم به همراه میان وعده و صبحانه با اعتباری بالغ بر 40 میلیون تومان در راستای اجرای نیات واقفین و کمک‌های مردمی در میان زوار توزیع شد.
رئیس اوقاف همدان با بیان اینکه توزیع همان تعداد غذای گرم برای امسال نیز پیش می‌شود ابراز کرد: حضور 3 تن از مبلغان جهت اقامه نماز جماعت، پاسخ گویی به شبهات و سخنرانی‌های کوتاه در موکب از برنامه‌های فرهنگی این موکب است.
وی یادآور شد: همزمان با روز اربعین نیز در سطح امامزادکان و بقاع متبرک شهرستان زیارت اربعین و روضه خوانی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن