ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89426
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۴:۳۴
  • 70 بازدید
  • ارسال توسط :
ادامه پیروزی‌های بزرگ رزمندگان در تمام جبهات/ جزئیات عملیات مهم در جیزان و سرنگونی ۳ پهپاد عربستان

ادامه پیروزی‌های بزرگ رزمندگان در تمام جبهات/ جزئیات عملیات مهم در جیزان و سرنگونی ۳ پهپاد عربستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نیروهای مسلح یمن از ادامه پیروزی‌های منحصر به فرد در تمام جبهه‌ها از جمله جبهه ساحل غربی خبر  دادند. بر اساس این گزارش، در عملیات منحصر به فرد نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی، شمار زیادی از متجاوزان سعودی به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نیروهای مسلح یمن از ادامه پیروزی‌های منحصر به فرد در تمام جبهه‌ها از جمله جبهه ساحل غربی خبر  دادند.

بر اساس این گزارش، در عملیات منحصر به فرد نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی، شمار زیادی از متجاوزان سعودی به هلاکت رسیده یا زخمی شدند و تجهیزات نظامی آنها به‌غنیمت نیروهای یمنی درآمد.   بر اساس این گزارش، تمام تلاش‌های دشمن سعودی برای بازپس‌گیری مواضعی که در جیزان از دست دادند، با شکست روبه‌رو شده است و آنها تلفات و خسارت‌های سنگینی متحمل شده‌اند.   همچنین در این عملیات، سه پهپاد جاسوسی متجاوزان سعودی در منطقه وادی جاره در جیزان سرنگون شد.   این عملیات همزمان با سالروز جنایت بزرگ متجاوزان در الصالة الکبری انجام شده،‌ جنایتی که صدها نفر از شهروندان یمنی به خاک و خون کشیده شدند.   المسیره همچنین از کشته و یا زخمی شدن 50 مزدور در عملیات یگان تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی طی 24 ساعت گذشته خبر داد.   متن بیانیه نیروهای مسلح یمن درباره جزئیات عملیات منحصر به فرد در جیزان   در بیانیه نظامی نیروهای مسلح یمن که از تلویزیون رسمی این کشور پخش شد،‌ آمده است نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی توانستند تعداد زیادی روستا و برج‌های مراقبت نظامی و موقعیت نظامی در جیزان را به‌تصرف خود درآورند و خسارت‌ها و تلفات سنگینی به دشمن متجاوز سعودی وارد کنند.   «به‌فضل و لطف خداوند و عزم و اراده رزمندگان شجاع ارتش و کمیته‌های مردمی مستقر در جبهه جیزان و پس از عملیات شناسایی و دقیق، یگان‌های رزمی ویژه ما توانستند به پیروزی‌های منحصر به فردی در این روز بر ضد نیروهای دشمن سعودی و مزدورانشان دست یابند.   نیروهای مسلح و کمیته‌های مردمی در عملیات تهاجمی به برج‌های ام‌بی‌سی و الرقعه، روستای قنبوره و روستای القیمه، چندین خودرو و زره‌پوش متجاوزان را منهدم کردند و چندین موضع و روستا از جمله الضُبَیْرَةِ والعَمْدَانِ را به‌تصرف خود درآوردند و مقادیر زیادی سلاح و تجهیزات ارتش سعودی و مزدورانش را به‌غنیمت گرفتند، این عملیات به هلاکت و زخمی شدن شمار زیادی از نیروهای دشمن با وجود پشتیبانی هوایی گسترده از آنها منجر شد.   تمام تلاش‌های متعدد نیروهای دشمن برای بازپس‌گیری مواضع از دست رفته خود با شکست فاحش روبه‌رو شد و آنها خسارت‌ها و تلفات سنگینی متحمل شدند.   نیروهای شجاع ما همچنین در این عملیات منحصر به فرد تهاجمی سه فروند پهپاد شناسایی دشمن را در منطقه وادی جاره جیزان سرنگون کردند.   این عملیات با دومین سالگرد جنایت متجاوزان در الصالة الکبری همزمان شد که صدها شهید و زخمی نتیجه این جنایت بود.   نیروهای شجاع ارتش و کمیته‌های مردمی به تحقق پیروزی در تمام جبهه‌ها به‌ویژه در جبهه‌های ساحل غربی ادامه می‌دهند.   فرماندهی وزارت دفاع و ریاست ستاد مشترک نیروهای مسلح بر ادامه رویارویی و نبرد نیروهای شجاع ارتش و کمیته‌های مردمی با متجاوزان تا تحقق پیروزی تأکید می‌کند».  

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن