ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89430
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۶:۱۶
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
انصارالله: کشورهای متجاوز عامل سقوط ارزش پول ملی یمن هستند

انصارالله: کشورهای متجاوز عامل سقوط ارزش پول ملی یمن هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا،‌ به نقل از المسیره، محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن گفت: در پیشنهادی برای حل نابسامانی قیمت ریال یمن از سازمان‌های بین‌المللی خواسته‌ایم مبالغی که به یمن کمک می‌کند را به جای بانک‌های خصوصی به بانک مرکزی یمن تحویل دهد. وی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا،‌ به نقل از المسیره، محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن گفت: در پیشنهادی برای حل نابسامانی قیمت ریال یمن از سازمان‌های بین‌المللی خواسته‌ایم مبالغی که به یمن کمک می‌کند را به جای بانک‌های خصوصی به بانک مرکزی یمن تحویل دهد.

وی افزود، مشکل از آنجا ناشی می‌شود که کشورهای متجاوز شعبه عدن بانک مرکزی و نه مقر مرکزی در صنعا را رسمی به حساب می‌آورند.

الحوثی گفت: همانگونه که اسماعیل ولد شیخ، نماینده ویژه سابق سازمان ملل در یمن تصریح کرد، این کشورها علیه اقتصاد یمن اعلام جنگ کرده‌اند و به دنبال از هم پاشیدن ثبات اقتصادی یمن هستند. در حال حاضر آنها جلوی راه‌حلی که ما ارائه کرده‌ایم سنگ اندازی می‌کنند.

وی ادامه داد، کشورهای متجاوز می‌گویند، ۱۱.۱۸ میلیارد دلار کمک کرده‌اند، این مقدار پول کجاست؟ در کدام بانک است؟ چه کسی آن را چپاول کرده؟ و چرا موجب ثبات ارزش ریال نشده همانگونه که پیش از انتقال بانک به عدن این ثبات وجود داشت؟

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن