ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89432
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۶:۲۸
  • 392 بازدید
  • ارسال توسط :
ضرب شست بی‌سابقه یمنی‌ها/ تسلط بر چند روستای عربستان و سرنگونی هواپیماهای جاسوسی

ضرب شست بی‌سابقه یمنی‌ها/ تسلط بر چند روستای عربستان و سرنگونی هواپیماهای جاسوسی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، نیرو‌های مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور موفق شدند طی یک عملیات منحصر به فرد کنترل تعدادی از روستا‌ها و مواضع عربستان را در منطقه جیزان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، نیرو‌های مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور موفق شدند طی یک عملیات منحصر به فرد کنترل تعدادی از روستا‌ها و مواضع عربستان را در منطقه جیزان واقع در جنوب این کشور به دست بگیرند.

در این بیانیه آمده است: پیروزی بزرگ نیرو‌های یمنی در جنوب عربستان و به دست گرفتن کنترل چند روستا و برج‌های مراقبت در جیزان نتیجه یک عملیات نظامی گسترده بود.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: نیرو‌های یمنی موفق شدند کنترل برج‌های ام بی سی و الرقعه و روستای قنبوره و القیمه واقع در خاک عربستان را به دست گرفته و تعدادی از تجهیزات نظامی نظامیان سعودی را منهدم کنند.

نیرو‌های یمنی همچنین موفق شدند کنترل روستا‌های الضبیره و العمدان را به دست گرفته و در ادامه عملیات خود ۳ فروند هواپیمای جاسوسی عربستان را در جیزان ساقط کنند.

این عملیات بی سابقه و گسترده همزمان با سالگرد جنایت حمله ائتلاف متجاوز سعودی به یک سالن بزرگ در یمن و کشته شدن صد‌ها یمنی صورت گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن