ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89478
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
یمن| انهدام 2 پهپاد جاسوسی متجاوزان سعودی/ دفع حملات گسترده مزدوران

یمن| انهدام 2 پهپاد جاسوسی متجاوزان سعودی/ دفع حملات گسترده مزدوران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، پدافند هوایی ارتش یمن امروز سه‌شنبه دو پهپاد جاسوسی ائتلاف متجاوز سعودی را در کوه "الشبکه" در جیزان سرنگون کرد. نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز دوشنبه موفق شدند 3 پهپاد جاسوسی ائتلاف متجاوز سعودی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، پدافند هوایی ارتش یمن امروز سه‌شنبه دو پهپاد جاسوسی ائتلاف متجاوز سعودی را در کوه "الشبکه" در جیزان سرنگون کرد.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز دوشنبه موفق شدند 3 پهپاد جاسوسی ائتلاف متجاوز سعودی را در منطقه وادی جاره در جیزان منهدم کنند.

یک منبع یمنی گفت که یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز تجمع متجاوزان سعودی و مزدوران عربستان را در شرق "الدود" واقع در جیزان هدف قرار دادند.

از سوی دیگر مراکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در غرب "مجازه" و اطراف گذرگاه "علب" در عسیر با موشک‌های کاتیوشا و گلوله‌های توپ هدف قرار داده شد.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در ادامه عملیات خود علیه متجاوزان یک خودروی نظامی آنها را در منطقه "الأجاشر" در اطراف نجران منهدم کردند که در پی آن همه سرنشینان این خودرو به هلاکت رسیدند.

نیروهای یمنی امروز سه‌شنبه دو حمله گسترده مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی را در ساحل غربی و استان تعز دفع کردند که در پی این عملیات‌های دفاعی ده‌ها تن از متجاوزان و مزدوران به هلاکت رسیده و زخمی شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن