ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89503
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۵:۳۷
  • 249 بازدید
  • ارسال توسط :
تحولات یمن: انهدام سه خودروی نظامی در ساحل غربی/ تلفات سنگین متجاوزان در جبهه نهم

تحولات یمن: انهدام سه خودروی نظامی در ساحل غربی/ تلفات سنگین متجاوزان در جبهه نهم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از منابع یمنی، رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بامداد امروز چهارشنبه سه خودروی نظامی را در منطقه قطابه در ساحل غربی منهدم کردند. یک منبع نظامی یمنی با بیان این مطلب گفت سه خودروی نظامی در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از منابع یمنی، رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بامداد امروز چهارشنبه سه خودروی نظامی را در منطقه قطابه در ساحل غربی منهدم کردند.

یک منبع نظامی یمنی با بیان این مطلب گفت سه خودروی نظامی در جنوب المتیمه و الحیمه در قطابه در جبهه ساحل غربی منهدم شد، رزمندگان یمنی با بمب این خودروها را منهدم کردند و سرنشینان آن یا به هلاکت رسیدند و یا زخمی شدند.

خبر دیگر اینکه رزمندگان  ارتش و کمیته‌های مردمی یمن شامگاه سه شنبه پیشروی مزدروان سعودی در جبهه نهم را درهم شکستند که در نتیجه آن شمار زیادی از آنها به هلاکت رسیدند.

یک منبع نظامی به المسیره گفت رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی با پیشروی مزدوران ائتلاف متجاوز به سمت منطقه عیده شرقی در جبهه نهم مقابله کردند که تلفات سنگینی به آنها وارد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن