ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8951
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
طغیان یزیدیان زمان و دمیدن روح تازه درکالبد عاشورا

طغیان یزیدیان زمان و دمیدن روح تازه درکالبد عاشورا

شور حسینی را باید در وجود کسانی دید که با طی کیلومتر ها فاصله از خانه و دیار خود به پیشواز شهادت و دفاع از حریم و حرم اهل بیت (ع ) رفته اند، انسانی هایی که شهادت در رکاب سید الشهدا (ع) برایشان آرزویی قلبی است.اگر چه حضور درواقعه تاریخی کربلا برای دلدادگان سید […]

شور حسینی را باید در وجود کسانی دید که با طی کیلومتر ها فاصله از خانه و دیار خود به پیشواز شهادت و دفاع از حریم و حرم اهل بیت (ع ) رفته اند، انسانی هایی که شهادت در رکاب سید الشهدا (ع) برایشان آرزویی قلبی است.
اگر چه حضور درواقعه تاریخی کربلا برای دلدادگان سید الشهدا (ع ) دست نیافتنی نبود اما امروز فتنه دیگر یزدیان زمان به روزنه امیدی برای شهادت در راه حسین بن علی (ع) تبدیل شده است .
اینک در زمانه ای که مستکبران و زورگویان با دادن سلاح های پیشرفته، تفکر یزیدی و تکفیری را در مقابل اسلام ناب آراسته اند،عاشقان خاندان عصمت و طهارت (ع) فوج فوج خود را به عراق و شام می رسانند تا برای دفاع از حق و حقیقت جانفشانی کنند.
امروز شعار دینی کسانی که با پرچم سیاه رنگ و با ندای به اصطلاح حق خواهی در پس حمایت وهابیت ، صهیونیسم و استکبار پا به میدان مبارزه با ارزش های ناب گذاشته به واسطه رفتارهای وحشیانه رنگ باخته و این عاشورائیان هستند که بیرق سرخ و سبزشان بوی رایحه بهشت می دهد.
اینک اشورائیان با دست برتر برفرق تکفیرو هیمنه استکبار می زنند و گام و گام به دروازه های پیروزی می رسند،
، عاشورائیانی که هشت سال دفاع مقدس به عنوان تمرینی بزرگ برای استقامت دربرابر زورگویان پشت سر گذاشتند و امروز یزدیان زمان را به زانو درآورده اند.
از عراق تا شام اگرچه به واسطه فتنه های استکباری ، صهیونیستی و وهابیت به آشوبی بزرگ توسط تکفیر تبدیل شد اما مجاهدت مردان فی سبیل الله ابتکار عمل را از دشمنان اسلام ناب گرفته ومی رود تا پوزه تکفیر و یزیدیان زمان به خاک مالیده شود.
امروز به واسطه فتنه تکفیر، روحیه مجاهدت و جانفشانی در جوانان ایران اسلامی، افغانستان، عراق، سوریه، یمن ، بحرین و دیگر سر زمین های اسلامی موج می زند.
اینک تکفیر که در منجلاب استکباری گرفتار شده هر روز برای رهایی اش برنامه ها می ریزند تا شاید حیات خبیثش برای مدتی کمی هم که شده باقی بماند.
رزم بی امان عاشورائیان درعراق ، سوریه ، یمن و بحرین آنچنان محکم و سرنوشت ساز است که بزرگترین قدرت های استکباری را به پای میزهای مذاکره نشانده و هر روز شعارها و مبادلات سیاسی آنها را دگرگون می کند.
دفاع مقتدرانه مدافعان حرم که هر از چند گاهی با شهادت ستاره های زیبا رقم می خورد، بار دیگر حقانیت ارزش ها را به کرسی نشانده و نقشه های شوم اهریمنان را برملا کرده است.
امروز مدافعان حریم و حرم لبیک گویان بر دل سیاه شیطان می تازند که زمان و زمانه ها بر گوهر وجودشان فخر می فروشد.
شور حسینی زمانی در وجود مدافعان حرم به اوج خود رسید که فتنه تکفیر به قصد تخریب مقدسات پا به عرصه حیات ننگین خود گذاشت، جریانی که اگرچه با خود پرچم اسلام داشت اما برای تقویت استکبار و صهیونیسم و ایجاد تفرقه و اختلاف بین جهان اسلام به وحشیانه ترین روش ها روی آورد.
امروز سربازان ولایت درعراق، سوریه و دیگرسرزمین های اسلامی آنچنان محکم و استوار پای در رکاب مبارزه گذاشته که نه تنها تکفیربلکه مدرن ترین سلاح های نظامی جریان استکباری در مقابل عزمشان بی اثر شده است.
امروز شوروحال حسینی آنچنان اشتیاقی دروجود مدافعان حرم به وجود آورده که برای شهادت در امتداد خط سرخ حسینی سراز پای نمی شناسند وعاشقانه ازایران، افغانستان،عراق، سوریه و دیگر کشورها برای نبرد با تکفیرعازم
میدان جنگ می شوند.
امروز لشکرهای فاطمیون، زینبیون و مدافعان حرم شور و شوق شهادت در رکاب ولایت دارند و با ایمان و اخلاصی وصف ناپذیر، پرچم اسلام ناب محمدی (ص ) را به اهتزاز درآورده و آنچنان تزلزلی در اردوگاه دشمنان به وجود آورده اند که هر روز جبهه کفر به تغییر تاکتیک ها روی می آورد.
امروزبر خلاف توطئه تکفیری استکباری جبهه سوریه و عراق به خط الراس اتحاد وهمدلی بین جهان اسلام تبدیل شده و مسلمانان به حیله و مکاری های استکباری پی برده اند.
تکفیر اکنون درباتلاق وگرداب است و حامیانش برای رهایی آن به ترفندها و راهکارهای جدید متوسل می شوند لیکن گریزی جز مرگ و نابودی در انتظارش نیست و به برکت رشادت های مدافعان حرم، داعش درعراق نفس های آخر را می کشد.
و اما هشت سال دفاع مقدس عاشورائیانی را تربیت کرد که امروز در نبردی فراگیر جبهه استکبار و یزیدیان زمان را به زانو درآورده اند، عاشورائیانی که مدافع حرم و منادی حق وحقیقت اند، سلاحشان ایمان و ایمانشان الهی است، نه
از سلاح آتشین دشمن و نه از مرگ هراسی است، بلکه جان را در راه جانان می دهند تا در خوان بهشتی سید وسالار شهیدان کربلا با معشوق واقعی خود همنشین شوند.
7410/ 6155خبرنگار:مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن