ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89513
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۶:۲۳
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
بودجه نظامی ایران ۵ درصد کل بودجه جمهوری اسلامی است

بودجه نظامی ایران ۵ درصد کل بودجه جمهوری اسلامی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛قدسی فرمانده ارشد نیروی قدس سپاه پاسداران سخنران ویژه مراسم سومین کنگره سرداران و ۲۲۱ شهید شهرستان طبس گفت:صحبت من درباره چهلمین سال پیروزی انقلاب و دسیسه های دشمن است. وی افزود:دقیقا از ابتدای پیروزی انقلاب،دشمن کارهای زیادی را برای زمین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛قدسی فرمانده ارشد نیروی قدس سپاه پاسداران سخنران ویژه مراسم سومین کنگره سرداران و ۲۲۱ شهید شهرستان طبس گفت:صحبت من درباره چهلمین سال پیروزی انقلاب و دسیسه های دشمن است.

وی افزود:دقیقا از ابتدای پیروزی انقلاب،دشمن کارهای زیادی را برای زمین زدن جمهوری نوپای اسلامی ایران انجام داد.

قدسی گفت:دشمن قائله های زیادی به راه انداخت،توطئه های زیادی انجام داد،حرکات ضد انقلاب نیز به آنان کمک می کرد و  زمانی که دید به جایی نرسید دشمن بعثی و صدام را ۸ سال به جان ایران انداخت.

فرمانده ارشد نیروی قدس سپاه پاسداران افزود:با وجود کمک همه دنیا به عراق،ایران پیروز شد و دشمن فهمید با جنگ علیه ایران به جایی نمی رسد. 

وی گفت:آمریکا می گوید من ضد داعشم و می گویند ما با کمک متحدین مان داعش را از بین بردیم .

قدسی افزود:جمهوری اسلامی ایران به جهان نشان داد بزرگترین نیروی موشکی منطقه و جهان است و شما می خواهید با قطعنامه های خود این را از بین ببرید.

فرمانده ارشد نیروی قدس سپاه پاسداران اظهار کرد:رییس جمهور آمریکا خود می گوید ۷هزار میلیارد دلار در خاورمیانه خرج کردیم اما هیچ چیز به دست نیاوردیم،این بودجه ۱۰۰ سال جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت:امروز بزرگترین منطقه حزب الله لبنان و انصار الله در یمن است و دشمنان آنان در مقابل پهباد های ساخته آنان کم آورده و زانو زده اند .

قدسی افزود:مدام می گویند ایران به آنها کمک می کند ایران از کجا می فرستد ؟ شما که چندین قطعنامه نوشته اید و هیچ کمکی از هیچ جایی به آنان نمی تواند برسد ایران از کجا می تواند برساند؟ این کار دانشمندان و جوانان یمنی است و در آینده همه خواهند دید که یمن بر عربستان و تمام همدستانش پیروز خواهد شد. 

فرمانده ارشد نیروی قدس سپاه پاسداران بیان کرد:امروز نیروهای عربستانی که علیه انصارالله می جنگند مزدور هستند از کشورهای دیگر آمده اند و به اندازه پولی که می گیرند می جنگند و مطمئن باشید انصارالله یمن به زودی یکی از قدرت های بزرگ خواهد شد. 

وی عنوان کرد:بودجه نظامی ایران ۵ درصد کل بودجه جمهوری اسلامی است ،۳و نیم میلیارد دلار و اگر برای ۴ بخش نظامی.

قدسی تصریح کرد:ما چیزی نداریم که به کشورهای دیگر بدهیم و اگر می دهیم مبادلات بین کشور ها است و اگر این مبادلات نبود و اگر رشادت ها نبود در حال حاضر باید با داعش در ایران می جنگیدیم و این برای افتدار جمهوری اسلام است . 

فرمانده ارشد نیروی قدس سپاه پاسداران گفت:مورد جنگ روانی رسانه های خارجی قرار نگیریم،چهل سال رزم کردیم و سربلند بودیم و این افتخار تمام ملت ها است . 

وی افزود:خیلی از مردم در ملل مختلف چشمشان به ایران است که در مقابل این دشمن قلدر بایستد و نشان دهنده راه باشد. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن