ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8954
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
  • 129 بازدید
  • ارسال توسط :
مدافعانی که راه علمدار کربلا را رفتند/۲۹ستاره درخشان آسمان ورامین

مدافعانی که راه علمدار کربلا را رفتند/۲۹ستاره درخشان آسمان ورامین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، روز تاسوعای حسینی متعلق به علمدار رشید کربلا است که در دفاع از حریم اهل بیت، اعضای بدن خود را فدا کرد و درس بصیرت، وفا و ایستادگی را به تمامی دلدادگان و عاشقان مکتب سرخ حسینی آموخت. روز تاسوعای حسینی یادآور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، روز تاسوعای حسینی متعلق به علمدار رشید کربلا است که در دفاع از حریم اهل بیت، اعضای بدن خود را فدا کرد و درس بصیرت، وفا و ایستادگی را به تمامی دلدادگان و عاشقان مکتب سرخ حسینی آموخت.

روز تاسوعای حسینی یادآور مدافعان حرمی است که توانستند با تأسی به مکتب عاشورا و راه کربلا در تاریخ جاودانه شوند، مدافعانی که همگان در برابر رشادت ها و شجاعت های آنان سر تعظیم فرود می آورند.

شهدایی که نشان دادند راه کربلا و عاشورا همچنان باز است

شهدای مدافع حرم با تقدیم خون مطهر خود نشان دادند که راه کربلا و مسیر عاشورا همچنان باز بوده و جدال حق و باطل تا قیامت ادامه خواهد داشت و باید هر فرد و گروهی، جایگاه خود را در این جدال مشخص کند.

شهرستان ورامین همواره از پیشگامان و مدافعان حریم اهل بیت عصمت و طهارت به حساب آمده و مردم دیار ۱۵ خرداد در طول تاریخ نشان داده اند که هیچگاه دست از ارزش ها و اصول اسلامی نکشیده اند و حب اهل بیت در دل و جان آنان جریان دارد.

مردم شهرستان ورامین در جریان دفاع حریم اهل بیت عصمت و طهارت در عراق و سوریه نیز حماسه ساز شدند و نشان دادند که وارثان خوبی برای شهدای گلگون کفن ۱۵ خرداد سال ۴۲ به حساب می آیند.

ورامین ۲۹ شهید مدافع حرم را در خود جای داده است

شهدای مدافع حرم دیار ۱۵ خرداد

شهرستان ورامین تاکنون  ۲۹ شهید را در جریان دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت تقدیم کرده که این شهدا به عنوان برگ زرینی در تاریخ پرافتخار این دیار جاودانه شده اند.

امیرپورجوادی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرستان ورامین یکی از مناطق پیشگام در دفاع از حریم اهل بیت است.

وی افزود: تاکنون شهرستان ورامین ۲۹ شهید مدافع حرم را تقدیم اهل بیت عصمت و طهارت کرده و همواره مراسم تشییع شهدای این عرصه، طی سال های اخیر به صحنه هایی از عشق و دلدادگی مردم به فرهنگ ایثار و شهادت تبدیل شده است.

شور حسینی در رگ های مردم ورامین جریان دارد

پورجوادی با تقدیر از صبر و ایستادگی خانواده معظم شهدای مدافع حرم ادامه داد: همسران، مادران، پدران و فرزندان شهدای مدافع حرم با ایستادگی و بصیرت خود، راه خانواده شهدای کربلا را طی کردند و امروز خانواده معظم شهدای مدافع حرم از منزلت بالایی نزد مردم ایران اسلامی برخوردار هستند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین اضافه کرد: طی روزهای آینده شهرستان ورامین میزبان یکی دیگر از شهدای مدافع حرم این منطقه است و بدون تردید مردم دیار ۱۵ خرداد حماسه ای دیگر خلق کرده و در ایام محرم نشان می دهند که شور حسینی در رگ های آنان جریان دارد.

امروز و در هیئت های عزاداری ورامین یاد شهدای مدافع حرم نظیر ثامنی رادها، حیدری ها، گودرزی ها و شهدای تیپ فاطمیون گرامی داشته شده است و این نشان دهنده آن بوده که مردم دیار ۱۵ خرداد قدردان مجاهدت های این شهدا هستند.

برخی از هیئات مذهبی شهرستان ورامین نیز در شب هشتم محرم با دعوت از خانواده معظم شهدای مدافع حرم، در آیینی ویژه از آنان تجلیل به عمل آورده و شعور حسینی خود را به معرض نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تجلیل از خانواده معظم شهدای مدافع حرم یک اقدام اثرگذار فرهنگی محسوب می شود.

وی با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا افزود: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، کم تر از شهادت نیست و برگزاری برنامه هایی نظیر تجلیل از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم می تواند در این عرصه بسیار موثر باشد.

محمودی، تاسوعای حسینی را فرصت بسیار مناسبی برای یادآوری رشادت های شهدای مدافع حرم دانست و گفت: شهدای مدافع حرم با تکیه بر عملدار کربلا حماسه آفریدند وباید در روز تاسوعای حسینی که به نام قمر منیر بنی هاشم است، یاد و خاطره این سربازان رشید حسینی گرامی داشته شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: امروز باید جوانان این سرزمین الگوهایی نظیر شهدای مدافع حرم را برگزینند که راه سعادت را به خوبی پیمودند و در پیشگاه الهی و اهل بیت مأجور خواهند بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن