ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89558
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
وزیر بهداشت یمن: هشت هزار بیمار مبتلا به نارسایی کلیه در آستانه مرگ قرار دارند

وزیر بهداشت یمن: هشت هزار بیمار مبتلا به نارسایی کلیه در آستانه مرگ قرار دارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه المسیره، دکتر طه متوکل، وزیر بهداشت یمن روز گذشته اعلام کرد بیش از هشت هزار بیمار در صورتی که جلسات دیالیزشان متوقف شود، در آستانه مرگ قرار خواهند گرفت. دکتر متوکل، در گفتگوی تلفنی با شبکه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه المسیره، دکتر طه متوکل، وزیر بهداشت یمن روز گذشته اعلام کرد بیش از هشت هزار بیمار در صورتی که جلسات دیالیزشان متوقف شود، در آستانه مرگ قرار خواهند گرفت.

دکتر متوکل، در گفتگوی تلفنی با شبکه المسیره اعلام کرد: «تمامی مبتلایان به نارسایی کلیه، هفته ای سه نوبت دیالیز برایشان تجویز شده است؛ اما به علت نبود تجهیزات به سبب محاصره، قادر به انجام آن نیستیم.»

وی در ادامه افزود: «ما در بخش بهداشت تلاش فراوان داریم تا این بخش دچار مشکل نشود و از سازمان ها، خواهان کمک رسانی هستیم.»

وزیر بهداشت یمن همچنین گفت: سازمانهای بهداشتی یمن خواهان وارد کردن دستگاه های دیالیز هستند؛ اما تاکنون هیچ دستگاهی وارد نشده است. این بیماران در چارماه گذشته نیازمند یک میلیون جلسه دیالیز بوده اند؛ اما تنها برای آن ده هزار جلسه انجام شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن