ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89582
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
ارتش یمن مواضع مزدوران سعودی در عسیر را هدف قرار داد

ارتش یمن مواضع مزدوران سعودی در عسیر را هدف قرار داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه تلویزیونی المسیره گزارش داد که یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی را در عسیر با موشک بالستیک بدر -1 هدف قرار دادند. ازسوی دیگر یگان پهپادی و توپخانه ارتش و کمیته‌های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه تلویزیونی المسیره گزارش داد که یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی را در عسیر با موشک بالستیک بدر -1 هدف قرار دادند.

ازسوی دیگر یگان پهپادی و توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز چهارشنبه عملیات مشترکی را علیه تجمعات متجاوزان و مزدوران در ساحل غربی انجام دادند.

یک منبع نظامی یمنی در این باره به المسیره گفت تجمعات متجاوزان و مزدوران در الدریهمی در ساحل غربی هدف یگان پهپادی و توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی قرار گرفت.

یگان پهپادی یمن پیش از این عملیات،‌پادگان عنبره در ساحل غربی را با پهپاد قاصف 1 هدف قرار داده بود، در این حمله، تجمع متجاوزان و مزدوران هدف قرار گرفته بود.

خبر دیگر  اینکه ارتش و کمیته‌های مردمی، مواضع مزدوران عربستان را در حریب در نهم هدف قرار دادند که به هلاکت شماری از آنها منجر شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن