ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89593
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۷:۲۱
  • 107 بازدید
  • ارسال توسط :
حاشیه های سفر دکتر قالیباف به همدان/ دیدار چهره به چهره با مردم به جای تشریفات+فیلم و عکس

حاشیه های سفر دکتر قالیباف به همدان/ دیدار چهره به چهره با مردم به جای تشریفات+فیلم و عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز؛ قالیباف شب گذشته زمانی که به همدان رسید به پیاده راه بوعلی این شهر رفت و از نزدیک با کاسب ها و مردم دیدار کرد و صحبت های آنها را شنید.     جالب اینجاست که قالیباف می توانست مانند برخی مسئولان که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز؛ قالیباف شب گذشته زمانی که به همدان رسید به پیاده راه بوعلی این شهر رفت و از نزدیک با کاسب ها و مردم دیدار کرد و صحبت های آنها را شنید.

 

 

1
جالب اینجاست که قالیباف می توانست مانند برخی مسئولان که حتی اگر به سفر استانی هم می روند به هتل برود و دیدارهای خصوصی انجام دهد اما به جای آن حضور در میان مردم و شنیدن مشکلاتشان و حضور در مزار شهدا و به ویژه ه شهدای مدافع حرم را ترجیح داد.


دکتر قالیباف در این سفر بر سر مزار سردار سرافراز سپاه اسلام شهید حاج حسین همدانی رفیق قدیمی خود حاضر شد .

3
گفتنی است مراسم سومین سالگرد شهادت قافله سالار شهدای مدافع حرم سرلشکر پاسدار حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم استان همدان امروز پنجشنبه ۱۹ مهرماه از نماز مغرب و عشا با سخنرانی محمدباقر قالیباف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
همزمان با سومین سالگرد شهادت شهید حسین همدانی، مجمع فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان نیز به میزبانی شهرداری همدان برگزار می‌شود که در این مراسم نیز محمدباقر قالیباف سخنرانی می‌کند.
همدان تاکنون ۱۳ شهید مدافع حرم همچون شهید همدانی، شهید صانعی، شهید فانوسی، شهید کرمی، شهید شاملو، شهید ابراهیم خانی، شهید قاضی خانی، شهید زارع الوانی، شهید مصطفوی، شهید معزغلامی، شهید بشیری و شهید ترابی کمال را تقدیم اسلام کرده است.

2

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن