ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89636
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۵:۰۰
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار مسئولان انصارالله و نماینده سازمان ملل در امور یمن در عمان

دیدار مسئولان انصارالله و نماینده سازمان ملل در امور یمن در عمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «محمد عبدالسلام» رئیس هیات ملی مذاکره کننده یمن و «مارتین گریفیتس» و معاون او دیروز پنجشنبه در مسقط پایتخت عمان با یکدیگر دیدار کردند. دو طرف درباره مسایل مختلف یمن از جمله بازگشایی فرودگاه بین المللی صنعاء و مکانیزم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «محمد عبدالسلام» رئیس هیات ملی مذاکره کننده یمن و «مارتین گریفیتس» و معاون او دیروز پنجشنبه در مسقط پایتخت عمان با یکدیگر دیدار کردند.

دو طرف درباره مسایل مختلف یمن از جمله بازگشایی فرودگاه بین المللی صنعاء و مکانیزم ویژه مدیریت وضعیت اقتصادی و مالی در یمن و پرداخت‌ حقوق‌ها به کارکنان بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از المسیره، در این دیدار همچنین به مهمترین مسایلی که باید بر مبنای آن، اصول و چارچوب کلی حل و فصل جامع برای گفت‌وگوهای ماه آینده ساخته شود، پرداخته شده است.

گریفیتس نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن چندی پیش در نشست شورای امنیت اعلام کرده بود که به تلاش‌هایش برای احیای مذاکرات صلح ادامه می‌دهد .

وی در این نشست گفته بود که پس از شکست دور نخست تلاش‌ها برای برگزاری گفت‌وگوها در ژنو با هدف پایان دادن به جنگ داخلی یمن،‌ برای از سرگیری گفتگوهای صلح میان دولت مورد حمایت عربستان ( دولت مستعفی یمن ) و جنبش انصار الله یمن تلاش خواهم کرد».

گریفیتس تاکید کرده بود که « برای احیای مذاکرات صلح یمن روز چهارشنبه راهی مسقط می‌شوم و در ادامه به صنعاء و وریاض سفر می‌کنم تا تعهدات محکمی از جانب همه طرف‌ها برای ادامه رایزنی‌ها و گفتگوها بگیرم».

گفتگوهای ژنو، نخستین دور از تلاش‌های سازمان ملل برای جمع کردن طرف‌های درگیر یمن بر سر میز مذاکرات از سال 2016 بود که به دلیل اقدامات ائتلاف سعودی در ممانعت پرواز هواپیمای عمانی به صنعاء و انتقال هیات انصارالله به ژنو با شکست مواجه شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن