ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89665
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
  • 212 بازدید
  • ارسال توسط :
رئیس برنامه جهانی غذای سازمان ملل: بزرگترین بحران گرسنگی دنیا در یمن است

رئیس برنامه جهانی غذای سازمان ملل: بزرگترین بحران گرسنگی دنیا در یمن است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، "دیوید بیزلی"، رئیس برنامه جهانی غذای سازمان ملل در مصاحبه ای با روزنامه "تاگس اشپیگل" به اوضاع فاجعه بار یمن پرداخته و اظهار داشت در یمن در حال حاضر بزرگترین بحران گرسنگی دنیا حاکم است. حدود دو سوم یمنی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، "دیوید بیزلی"، رئیس برنامه جهانی غذای سازمان ملل در مصاحبه ای با روزنامه "تاگس اشپیگل" به اوضاع فاجعه بار یمن پرداخته و اظهار داشت در یمن در حال حاضر بزرگترین بحران گرسنگی دنیا حاکم است. حدود دو سوم یمنی ها به کمک برای زنده ماندن نیاز دارند که تعداد آن ها حدود 18 میلیون نفر است. تقریبا نیمی از آن ها در آستانه مرگ حاصل از گرسنگی قرار دارند. ما در حال حاضر حدود 8 میلیون   نفر از این انسان ها را تامین غذایی می کنیم.

وی درباره علت شرایط فاجعه بار و اضطراری که در یمن ایجاد شده است نیز گفت: جنگ وحشیانه سال ها این کشور را در رنج قرار داده است. این کشور و ساکنان آن به سادگی به آخر راه رسیده اند. این انسان ها دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند و منابع آن ها در حال از دست رفتن است. آن ها هیچ پول و شغلی ندارند و هزینه ها در این کشور بسیار بالا بوده و زیرساخت‌ها تقریبا تخریب شده اند. خیلی ها نمی دانند آیا و از کجا وعده غذایی بعدی خود را دریافت کنند. اگر به زودی یک راه حل سیاسی در این کشور شکل نگیرد یک فاجعه گرسنگی وخیم رخ خواهد داد. فاجعه ای که ما هنوز آن را تجربه نکرده ایم. انسان ها دیگر هیچ زمانی ندارند.

وی درباره سختی های کار سازمان برنامه جهانی غذا برای کمک رسانی به یمن نیز گفت: این جنگ کار ما را به شدت سخت کرده است. ما باید همواره با احزاب جنگی مختلف درباره دسترسی به نیازمندان در این کشور مذاکره کنیم. در این مسیر مسلما باید امنیت امدادگران تضمین شود. این کار ساده ای نیست. وی بندر حدیده را از از اهمیت بالایی برای امداد رسانی برخوردار دانسته و گفت: ما پیامد درگیری ها در این منطقه مجبور شدیم ارسال کمک های خود از طریق این بندر را متوقف کنیم و این مسئله با نگاهی به مسئله گرسنگی در این کشور عواقب وخیمی داشته و نگران کننده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن