ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89667
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
  • 579 بازدید
  • ارسال توسط :
دعای ماه صفر به خط زیبای شهید مدافع حرم روح‌الله قربانی +عکس

دعای ماه صفر به خط زیبای شهید مدافع حرم روح‌الله قربانی +عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماجرای زندگی  شهدای مدافع حرم و نحوه عملکرد آن‌ها در جایگاه‌های مختلف، داستانی واقعی از رشادت و از خودگذشتگی انسان‌هایی است که علی‌رغم داشتن خانواده و فرزند، حفاظت از حرم اهل‌بیت علیه السلام را […]

دعای ماه صفر به خط زیبای شهید مدافع حرم روح الله قربانی+ عکسبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماجرای زندگی  شهدای مدافع حرم و نحوه عملکرد آن‌ها در جایگاه‌های مختلف، داستانی واقعی از رشادت و از خودگذشتگی انسان‌هایی است که علی‌رغم داشتن خانواده و فرزند، حفاظت از حرم اهل‌بیت علیه السلام را به هر وابستگی دیگری ترجیح دادند.

شهید روح الله قربانی در اولین روز از خرداد ماه سال ۶۸ در محله دولاب شهر تهران متولد شد.  روح الله فرزند دوم خانواده سردار داود قربانی و دانشجوی کارشناسی زبان بود که به عنوان  پاسدار نیروی قدس به سوریه اعزام شد.

شهید روح الله قربانی در سیزدهم آبان ماه سال ۹۴ در شهر حلب دمشق در سوریه به شهادت رسید. مزار این شهید مدافع حرم در بهشت‌ زهرا قطعه ۵۳ واقع شده است. پیکر مطهر این شهید مدافع حرم در جوار محرم ترک و رسول خلیلی به خاک سپرده شده است. 

شهید روح‌الله قربانی از جمله مدافعین حرم بود که به همراه یکی دیگر از هم‌رزمانش و در مبارزه با تروریست‌های تکفیری در عملیات محرم به شهادت رسید.

خودروی روح‌الله و دوستش قدیر سرلک در نزدیکی حلب مورد اصابت موشک قرار گرفت و این دو هم‌رزم و مدافع حرم، جانشان را بر سر آرمانی که داشتند قربانی کرده و سرانجام  به شهادت رسیدند.

تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید دعای ماه صفر به خط زیبای شهید مدافع حرم شهید روح الله قربانی است.

دعای ماه صفر به خط زیبای شهید مدافع حرم روح الله قربانی+ عکس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن