ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89741
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۹:۰۲
  • 108 بازدید
  • ارسال توسط :
هشدارهای ایمنی استفاده از وسایل گاز سوز +اینفوگرافیک

هشدارهای ایمنی استفاده از وسایل گاز سوز +اینفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به دلیل بی دقتی و اهمال در بررسی استفاده از وسایل گازسوز به ویژه بخاری‌های گازی، با شروع فصل سرما تعداد قربانیان  قاتل خاموش نیز افزایش پیدا می‌کند. مسمومیت با مونواکسیدکربن یا گازگرفتگی از […]

هشدارهای ایمنی در خصوص استفاده از وسایل گاز سوز+ اینفوگرافیکبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به دلیل بی دقتی و اهمال در بررسی استفاده از وسایل گازسوز به ویژه بخاری‌های گازی، با شروع فصل سرما تعداد قربانیان  قاتل خاموش نیز افزایش پیدا می‌کند.

مسمومیت با مونواکسیدکربن یا گازگرفتگی از جمله مسمومیت‌هایی است که به خاطر تنفس گاز خطرناک کربن مونوکسید ایجاد می‌شود و بسیاری از افراد جان خود را به دلیل این مسمومیت از دست می‌دهند.

نشت گاز از انواع وسایل گازسوز از جمله بخاری، آبگرمکن، پیک نیک و حتی زغال باعث ایجاد مسمومیت در افرادی که در معرض این هوا باشند شده و در بسیاری از موارد منجر به مرگ آن‌ها می‌شود.

چک کردن وضعیت دودکش یا تهویهٔ و اطلاع از عدم مسدود بودن آن‌ها برای پیشگیری از منتشر شدن گاز کربن مونوکسید در خانه و سایر اماکنی که افراد در آن در تردد هستند، از جمله مواردی است که افراد باید با شروع فصل سرما مدنظر خود قرار دهند.

علائم گازگرفتگی مانند سرماخوردگی علائمی مانند سردرد، سرگیجه و سوزش چشم را در برمی‌گیرد وفرد بلافاصله بعد از مطلع شدن و درک این علائم باید خود را از فضایی که در آن قرار دارد دور شده و فاصله بگیرد.

اینفوگرافیکی که در ادامه این خبر مشاهده می‌کنید هشدارهای ایمنی درباره استفاده از وسایل گاز سوز را به شما یادآوری می‌کند و می‌توانید با به خاطر سپردن این نکات از آسیب‎های احتمالی قاتل خاموش، گاز منوکسید کربن آگاه شوید.

هشدارهای ایمنی استفاده از وسایل گاز سوز+ اینفوگرافیک    

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن