ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89765
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
روایت هنرمند گیلانی در رثای شهدای مدافع حرم + فیلم و تصاویر

روایت هنرمند گیلانی در رثای شهدای مدافع حرم + فیلم و تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از 8دی، فیلم «پروانه خورشید» به تهیه کنندگی کامبیز کاشفی نمایی از زندگی شهدای مدافع حرم را روایت می کند. «کامبیز کاشفی» تهیه کننده این فیلم از سینماگران استان گیلان است که در عرصه ملی خوش درخشیده و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از 8دی، فیلم «پروانه خورشید» به تهیه کنندگی کامبیز کاشفی نمایی از زندگی شهدای مدافع حرم را روایت می کند.

«کامبیز کاشفی» تهیه کننده این فیلم از سینماگران استان گیلان است که در عرصه ملی خوش درخشیده و تهیه کنندگی و کارگردانی فیلم‌هایی همچون سرزمین مادری، صدای پای خدا، مادر صدامو می‌شنوی، جاسوس بازی، بلوتوثتو روشن کن، جاده آسمان، سریال ششمین نفر و … را در کارنامه دارد.

همچنین بازیگران گیلانی همچون فهیمه مؤمنی، آرمین حسن زاده و آراد فکری، در کنار آرمین حیدری، نیلوفر زیبایی و مریم شعبانی در «پروانه خورشید» نقش آفرینی کرده اند.

 

 

«پروانه خورشید» تقدیم به ۲۲ شهید مدافع حرم گیلان

کامبیز کاشفی، «پروانه خورشید» را در حالی به به ۲۲ شهید مدافع حرم گیلان تقدیم کرده است گه در مراسم رونمایی از این فیلم در سینما میرزاکوچک رشت گفت: این فیلم ادای دینی به خانواده های شهدای مدافع حرمی است که خورشید زندگی خود را از دست دادند.

 

 

تهیه کننده فیلم پروانه خورشید با بیان اینکه هر کاری برای شهدا انجام دهیم باز هم کم است، ادامه داد: این فیلم نمایش سطحی از حماسه عظیم شهدای مدافع حرم بود.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان: «پروانه خورشید» نمایش گوشه‌ای از مظلومیت شهدای مدافع حرم است

سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در وصف تله فیلم “پروانه خورشید” آن را نمایش گوشه‌ای از مظلومیت شهدای مدافع حرم دانست و گفت: اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز داعش وارد کردستان، کرمانشاه و خوزستان شده بود و ما باید برای دفاع از کشورمان هر روز هزاران کشته می‌دادیم.

وی با بیان اینکه به نظر می رسد گروه های ارزشی و حزب اللهی در تولید آثار مربوط به شهدای مدافع حرم هیچ حمایتی نمی شوند، گفت: چنین اقداماتی نیاز به سرمایه زیاد و فضای خاصی در کشور دارد اما شهدا به ما آموخته اند که در کارهای سخت اگر استقامت و توکل داشته باشیم خداوند مسیر را به ما نشان می دهد.

سردار عبدالله‌پور با اعلام اینکه تاکنون اقدام مؤثری برای پاسداشت مقام شهدا در کشور انجام نشده است، ابراز کرد: امروز اردوهای راهیان نور در مظلومیت برگزار می‌شوند زیرا حمایت‌های لازم از آن به‌عمل نمی‌آید.

 

 

«پروانه خورشید» روز گذشته جمعه ۲۰ مهر ماه از شبکه یک سیما پخش شد در ادامه گوشه ای از این فیلم را از اینجاببینید.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن