ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89797
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱:۲۱
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
ادعای منصور هادی: هدف ایران، احیای امپراطوری فارسی است

ادعای منصور هادی: هدف ایران، احیای امپراطوری فارسی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی الحدث، عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور (مستعفی) یمن که به مناسبت پنجاه و پنجمین سالگرد انقلاب ۱۴ اکتبر سخن می‌گفت، تلاش کرد پشتیبانی سعودی‌ها از جنگ داخلی یمن را با این عبارات پنهان […]

ادعای منصور هادی: هدف ایران، احیای امپراطوری فارسی استبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی الحدث، عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور (مستعفی) یمن که به مناسبت پنجاه و پنجمین سالگرد انقلاب ۱۴ اکتبر سخن می‌گفت، تلاش کرد پشتیبانی سعودی‌ها از جنگ داخلی یمن را با این عبارات پنهان کند: «حوثی‌ها (جنبش انصار الله) می‌خواهند ما را به نقطه صفر بازگردانند و تلاش می‌کنند اوضاع استان‌های جنوبی را نیز به گذشته بازگردانند. من به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهم استان‌های جنوبی درگیر جنگ داخلی شوند و تحولات جاری در صنعا در این استان‌ها نیز تکرار شود. کسانی که به ایجاد درگیری و جنگ داخلی در میان استان‌های جنوبی فکر می‌کنند باید از این امر خودداری کنند چرا که من هرگز اجازه چنین کاری را نخواهم داد.»

رئیس جمهور (فراری) یمن در بخش دیگری از ادعا‌های تحریک آمیز و قومگرایانه خود گفت: «ایران می‌خواهد امپراطوری فارسی خود را دوباره پایه ریزی کند و ما دلایل بسیاری در دست داریم که این ادعا را اثبات می‌کند. ما شمار زیادی از اعضای سپاه پاسداران و حزب الله لبنان را دستگیر و زندانی کرده و آنان را مورد بازجویی و تحقیقات قرار داده ایم. آن‌ها این مسئله را انکار نمی‌کنند و می‌گویند ما به دنبال احیای امپراطوری فارسی هستیم و این امپراطوری قصد دارد تا دریای سرخ را به قلمرو خود بازگرداند. بله، راهبرد آن‌ها احیا و امتداد امپراطوری فارسی است.»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن