ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89822
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
انصارالله یمن از مین دریایی “مرصاد” خود رونمایی کرد

انصارالله یمن از مین دریایی “مرصاد” خود رونمایی کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از المسیره، ارتش یمن برای نخستین‌بار است که از مین‌های دریایی خود از نوع “مرصاد” رونمایی کرده که این مین‌ها برای هدف قرار دادن کشتی‌ها و قایق‌های ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان در سواحل یمن و بندر “المخا” مورد استفاده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از المسیره، ارتش یمن برای نخستین‌بار است که از مین‌های دریایی خود از نوع “مرصاد” رونمایی کرده که این مین‌ها برای هدف قرار دادن کشتی‌ها و قایق‌های ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان در سواحل یمن و بندر “المخا” مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مستند “البحر المسجور” که توسط موسسه رسانه‌های انصار الله تهیه شده، درخصوص معرفی سامانه‌های موشکی دریایی پیشرفته یمن است که توسط ساخته و یا توسعه داده شده است.

مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن وابسته به انصارالله پیشتر درباره اوضاع داخلی گفته بود: عزم و اراده مردم یمن روز به روز محکم‌تر می‌شود. نمی‌توان وضعیت نظامی الآن را با وضعیت نظامی اوایل بحران مقایسه کرد. دشمن بعد از اینکه از تمامی امکاناتش استفاده کرد و شکست خورد به گرسنگی دادن مردم و بازی کردن با ارز یمن روی آورد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن