ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89825
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
شما این «پدر شهید» را جایی ندیده‌اید؟!

شما این «پدر شهید» را جایی ندیده‌اید؟!

  «سید منور» پدر یکی از شهدای جوان لشکر فاطمیون است. پدری که دوسال است از خانه خارج شده و مدت هاست هیچ کس از او خبر ندارد. سید منور به خاطر مهربانی‌های بی دریغش به «پدر فاطمیون» معروف بود.   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مهر،  همه چیز […]

 

شما این «پدر شهید» را جایی ندیده‌اید؟!

«سید منور» پدر یکی از شهدای جوان لشکر فاطمیون است. پدری که دوسال است از خانه خارج شده و مدت هاست هیچ کس از او خبر ندارد. سید منور به خاطر مهربانی‌های بی دریغش به «پدر فاطمیون» معروف بود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مهر،  همه چیز از استوری عجیب سیدمسافر شروع شد. سید مسافر مداح و رزمنده افغانستانی لشکر فاطمیون است که او را با نماهنگ «وارثین» می‌شناسید. سیدمسافر عکسی را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که از گم شدن یک «پدر شهید» خبر می داد.

 

 

داستان این عکس چه بود؟ این گمشده، پدر یکی از شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون به نام سید رضا حسینی است. سیدرضای نوزده ساله، مهرماه سال ۹۳ در سوریه به شهادت رسید. پدرش سید منور، یک مهاجر افغانستانی ساکن منطقه «گلعباس» بود؛ یکی از روستاهای شهرستان ورامین.

 

برای پیگیری وضعیت او با این شماره‌ها تماس گرفتیم و با دو نفر از هم روستایی‌های سید صحبت کردیم. آنها می گویند این مرد مثل خیلی از مهاجرین افغانستانی کارگر بنا بود، اما بعد از شهادت پسرش رضا، کار اصلی‌اش شد پیگیری امور خانواده‌های شهدای لشکر فاطمیون. پیگیری‌های او آن‌قدر زیاد بود که خانواده این شهدای مهاجر او را «پدر فاطمیون» می‌دانستند.

 

سید منور، پدر سید رضا تیرماه سال ۹۵ در راه پیگیری کار یکی از این خانواده‌ها تصادف می‌کند، به کما می‌رود و نزدیک یک سال در بیمارستان بستری می‌شود. بعد از آن هم بر اثر ضربه مغزی ناشی از تصادف، درگیر حواس‌پرتی است؛ همین می‌شود که یک روز بیرون می‌رود و دیگر هیچ وقت نمی‌تواند به خانه برگردد…

با سیدمسافر هم صحبت کردیم. او از بی‌توجهی مسئولین نسبت به سرنوشت این پدر شهید دلگیر بود: «خاطرتان هست همین دو ماه پیش یک جانباز اعصاب و روان اصفهانی به خاطر شباهت به مهاجرین افغانستانی به اشتباه رد مرز شده و بعد از مدتی در یک روستای افغانستان از سرما و گرسنگی فوت شد؟ چرا این ماجرا باید تکرار شود؟ ضعیف‌ترین دشمن داعشی اگر وارد این ایران شود، اعلام می‌کنیم همه چیز را زیر نظر داریم و او را پیدا می‌کنیم. پس چرا پیدا کردن یک پدر شهید آن‌قدر کار سختی است؟!»

 

همین ماجرا بهانه ای شد تا  از شما بخواهیم اگر اطلاعی از این پدر شهید دارید، از طریق شماره‌های تصویر به خانواده یا همسایه‌هایش اطلاع بدهید. 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن