ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89838
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
  • 133 بازدید
  • ارسال توسط :
یمن|انهدام 2 خودوری نظامی مزدوران عربستان؛ گلوله باران مناطق مسکونی صعده

یمن|انهدام 2 خودوری نظامی مزدوران عربستان؛ گلوله باران مناطق مسکونی صعده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره،  نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز یکشنبه در ادامه عملیات خود با هدف متوقف ساختن تجاوز عربستان دو خودروی نظامی مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی را در نجران منهدم کردند. یک منبع نظامی گفت که در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره،  نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز یکشنبه در ادامه عملیات خود با هدف متوقف ساختن تجاوز عربستان دو خودروی نظامی مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی را در نجران منهدم کردند.

یک منبع نظامی گفت که در پی انهدام این دو خودرو در اطراف منطقه "الشرفه" در نجران شماری از مزدوران کشته و یا زخمی شدند.

گلوله باران مناطق مسکونی صعده

متجاوزان سعودی مناطق مسکونی دو بخش "رازح" و "باقم" در استان صعده واقع در شمال یمن را هدف حملات راکتی و توپخانه‌ای گسترده خود قرار دادند.

از سوی دیگر جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی شمال شرق فرودگاه الحدیده را بمباران کردند.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن